Güncel Gönderiler: İşletme Bölümü Koleksiyonu
Toplam kayıt 66, listelenen: 61-66
-
The measurement of distributor performance with a multi-criteria decision making method
("Business Perspectives" Innovative Marketing International Research Journal, 2013)Performance measurement is gained importance by academicians and businesses. By measuring performance businesses can see what they achieve, quantify their effectiveness, identify opportunities for improvement and compare ... -
Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
(IGI Global, 2013-11)As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of ... -
Üniversite-Sanayi İşbirliğinin Gelişmesi Önündeki Engellerin AAS Yöntemiyle Belirlenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği
(Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2014-07-18)[Abstract Not Available] -
Effective Marketing in Contemporary Globalism
(IGI Global, 2014-06)The 21st century has brought about many changes in the economic realm due to acceleration of globalization. The competitive landscape in numerous areas must always be reinvented to account for these changes, therefore ... -
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
(13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008-10-25)[Abstract Not Available] -
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları: Ordu ilinde bir uygulama
(2014)Bu çalışmanın amacı, mağaza imajı boyutlarının müşteri tatmini ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri ile müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin ağızdan ağıza iletişime etkilerinin araştırılmasının yanında tüketicilerin ...