Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Akademisyenlerin Instagram Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2019)
People gain experiences and practices with social media tools and new communication
technologies which make progrress in digital era. Instagram as a social media tool which has a
rich and a different visual structure ...
Tüketim Toplumunda Sağlıklı Yaşamın Popüler Hale Gelmesi İle Şekillenen Yeni Tüketim Biçimleri
(2019)
Tüketim toplumunda bireylerin ulaşmayı hedefledikleri, arzuladıkları görünümler daima sahip olmadıkları “öteki” bedenlerdir. Bireyler, tüketim kültürü ile bir nesne haline dönüştürülen ve sunulan bedenleri medyada var olma ...
GIDA SEKTÖRÜNDE ULUSAL ALANDA HİZMET VEREN MARKALARIN FACEBOOK PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİLERDEN GELEN YORUMLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2019-12)
Marka; müşterilere karşı ürün veya hizmetin kimlik, kişilik, imaj, güven gibi unsurların birlikte sunulmasıyla oluşmaktadır. “Marka olmak” tüketici zihninde adeta ete kemiğe bürünmek anlamına gelmektedir. Artan rekabet ...
KULLANIMLAR VE DOYUMLAR YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA X KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI: WHATSAPP ÖRNEĞİ
(2019-12)
İnsanlığın var oluşundan itibaren sürdürülen iletişimin temelinde istek ve gereksinimler yatmaktadır. İletişim ihtiyaçlarının giderilmesi noktasında insanların günümüz teknolojilerinde yaşanan gelişmelerden etkilendiği ...
Sosyal Medyada Çocuk Mahremiyeti: Annelerin Mahremiyet Algısı Üzerine Bir Araştırma
(Çizgi Kitabevi, 2019-03)
[Abstract Not Available]