Tür "article" Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
Arama Konferansının Bir Stratejik Yönetim Aracı Olarak Otel İşletmelerindeki Önemini Belirlemeye Yönelik Karşılaştırmalı Bir Araştırma
(Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi, 2016)İşletmelerin pazardaki yoğun rekabete ayak uydurabilmesi anlamında, yeni yönetim yaklaşımları arasında yer alan “Arama Konferansı”nın işletmelerde bir stratejik yönetim aracı olarak benimsenmesi işletmelerin etkinliğini ... -
Arap Turistlerin Doğu Karadeniz Bölgesine Ekonomik Katkılarını Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
(Gaziantep Üniversitesi .Sosyal Bilimler Dergisi, 2020-01-20)The aim of the research is to determine the economic contributions to tourism in the region of Arab tourists, which is an important value for the Eastern Black Sea Region. In this context, it is tried to determine which ... -
İş Güvencesizliği Algısında Sosyo-Demografik Değişkenlerin Etkisi: Otel İşletmelerinde Bir İnceleme
(İş ve İnsan Dergisi, 2020)Günümüzde toplumsal, örgütsel, teknolojik ve politik alanda ortaya çıkan ve çalışma hayatını etkileyen değişiklikler, bazı açılardan çalışanları olumsuz etkileyebilmektedir. Bu olumsuzluklardan biri olan ve bu çalışmada ... -
Kaygı Düzeyi ve Akademik Özyeterlik İnancının Akademik Başarı ile İlişkisi
(Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2017)Akademik başarının, bireylerin öğrencilik yaşamlarına başlamaları ile birlikte her aşamada elde edebilmek için çaba gösterdikleri en öncelikli hedeflerden biri olduğu söylenebilir. Akademik başarıyı olumlu ya da olumsuz ... -
Mapping Ethics Research in the Hospitality Scholarship
(Routledge, 2023)This paper examines the role of ethics-related research in shaping the intellectual structure of hospitality-literature through a two-step method. The intellectual structure of the most-cited ethics-related references was ... -
Past, present, and future scene of influencer marketing in hospitality and tourism management
(Routledge, 2024)This paper reviews influencer marketing (IM)-research in the tourism and hospitality (H&T) field to provide a state-of-the-art of the past, present, and future of IM-research. It identifies research themes, theoretical ... -
Turizm ve Coğrafi İşaretleme: Balıkesir Örneği
(Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, 2017)Günümüzde toplumların sosyo - ekonomik gelişme düzeylerine bağlı olarak, tüketicilerin kararlarında fiyattan daha çok ürünlerin kültürel boyutunun ön plana çıktığı yöresel ürünler piyasasının önemi artmaktadır. Buna paralel ... -
Unpacking the power of user-generated videos in hospitality and tourism: a systematic literature review and future direction
(Routledge, 2023)We review user-generated video (UGV)-research in hospitality and tourism (H&T), provide an overview of its current-state, and suggest ways forward. We adopted a systematic literature review methodology and reviewed 66 ... -
Wellness tourism scholarship: a research agenda
(EMERALD GROUP PUBLISHING LTD, 2022)Purpose - The study aims to explore the intellectual structure of wellness tourism (WT) research by performing a two-phase methodological approach. Design/methodology/approach - Citation and co-citation analysis were ...