Başlık için Turizm Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 88, listelenen: 35-54
-
Hastanelerde Otel Konforunda Oda Tasarımı Beş Yıldızlı Otel Odasını Örnek Edinme
(2016)[Abstract Not Available] -
How does corporate social responsibility create customer loyalty? The role of corporate image
(Emerald Group Publishing Ltd, 2017)Purpose - This paper aims to investigate whether corporate image has a mediating effect on the influence of corporate social responsibility (CSR) on customer loyalty in independent hotels. Design/methodology/approach - ... -
Information and Communication Technologies in Travel, Tourism and Hospitality Industry: An Extensive Outlook, Bölüm adı:(SMART Tourism Issues, Challenges and Opportunities)
(Emerald Publishing, 2020)[Abstract Not Available] -
İklim Değişikliğinin Turizme Etkisini Belirlemeye Yönelik Hazırlanan Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili
(2019)Bu araştırmanın amacı, iklim değişikliğinin turizme etkisini inceleyen lisansüstü tezlerin çeşitli parametreler çerçevesinde bibliyometrik olarak analiz edilmesidir. Bu amaçla YÖK Ulusal Tez Merkezi ve Proquest veri tabanı ... -
İş Güvencesizliği Algısında Sosyo-Demografik Değişkenlerin Etkisi: Otel İşletmelerinde Bir İnceleme
(İş ve İnsan Dergisi, 2020)Günümüzde toplumsal, örgütsel, teknolojik ve politik alanda ortaya çıkan ve çalışma hayatını etkileyen değişiklikler, bazı açılardan çalışanları olumsuz etkileyebilmektedir. Bu olumsuzluklardan biri olan ve bu çalışmada ... -
KAPADOKYA BÖLGESİNİ ZİYARET EDEN TURİSTLERİN MİSAFİRPERVERLİK ALGISINI ÖLÇMEYE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018)[Abstract Not Available] -
Kaygı Düzeyi ve Akademik Özyeterlik İnancının Akademik Başarı ile İlişkisi
(Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2017)Akademik başarının, bireylerin öğrencilik yaşamlarına başlamaları ile birlikte her aşamada elde edebilmek için çaba gösterdikleri en öncelikli hedeflerden biri olduğu söylenebilir. Akademik başarıyı olumlu ya da olumsuz ... -
Kaynak Avantajı Kuramı Üzerine Kavramsal Bir Bakış
(İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2010)İşletmelerin bir yandan varlıklarını sürdürebilmeleri için kaynakları ile kendilerini finanse etmeleri diğer yandan tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini düşünerek onlara en düşük maliyetle en yüksek değerde ürünler ve ... -
Kongre ve Etkinlik Yönetimi, Bölüm adı:(Türkiye’de Kongre ve Etkinlik Turizmi)
(Anadolu Üniversitesi, 2016)[Abstract Not Available] -
Mapping Ethics Research in the Hospitality Scholarship
(Routledge, 2023)This paper examines the role of ethics-related research in shaping the intellectual structure of hospitality-literature through a two-step method. The intellectual structure of the most-cited ethics-related references was ... -
Mobil Pazarlama Çerçevesinde İzinli Pazarlamaya Yönelik Akademisyenlerin Tutumları
(2016)MOBİL PAZARLAMA ÇERÇEVESİNDE İZİNLİ PAZARLAMAYA YÖNELİK AKADEMİSYENLERİN TUTUMLARI -
Otel İşletmelerinde Algılanan Örgütsel Destek ve Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişkide Psikolojik Sermayenin Aracılık Etkisinin İncelenmesi
(2019)Çalışma, algılanan örgütsel destek ile örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişkide psikolojik sermayenin aracı etkilerini belirlemek amacıyla Antalya’daki beş yıldızlı otel işletmelerinde çalışan işgörenler örnekleminde ... -
Otel İşletmelerinde Uygulanan Hizmet Hatası Telafi Stratejilerinin Hizmet Kalitesi Algısına Etkisi
(2019)Hizmet hatasının telafisi ve algılanan hizmet kalitesi oldukça ilişkili iki konudur. Literatüre göre, müşteriye sunulan hatalı hizmet sonrası otellerin hizmet hatasını telafi etmelerine yönelik tepkileri, müşteriye karşı ... -
Otel İşletmelerinin Büyüklüklerine Göre Stratejik Yönetim Ve Araçlarını Uygulama Anlayışları Üzerine Bir Araştırma
(2014)Bu çalışmanın temel amacı, Ankara’daki otel işletmelerinin büyüklüklerine (yıldızlarına) göre stratejik yönetim ve araçlarını uygulama anlayışlarında farklılaşma olup olmadığını belirlemektir. Ayrıca bu çalışmada otel ... -
Otelcilikte Yıldız sistemi ve Hizmet Kalitesi İlişkisi
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017)[Abstract Not Available] -
Past, present, and future scene of influencer marketing in hospitality and tourism management
(Routledge, 2024)This paper reviews influencer marketing (IM)-research in the tourism and hospitality (H&T) field to provide a state-of-the-art of the past, present, and future of IM-research. It identifies research themes, theoretical ... -
Pazarlama Felsefelerinin Tarihsel Gelişimine Yönelik Bir İnceleme
(2019)Yakın dönemde önemi daha iyi anlaşılmaya başlayan pazarlama, felsefi ve teorik açıdan gelişimini sürdürmektedir. Bilim olup olmadığı tartışmalarıyla başlayan pazarlamanın felsefi ve teorik gelişimi, içinde bulunduğu dönemin ... -
The relationships between institutionalization and dual commitment: A study on hotel kitchen employees
(Varna University of Management, 2022)Long-termed continuance of employees in hotel enterprises, especially in kitchen department where standard production is of utmost importance, is critical for organizational success. At this point, how institutionalization, ... -
Review of Online Comments of Tourists Who Stayed In Halal Concept Hotels.
(Global Review of Research in Tourism, Hospitality and Leisure Management (GRRTHLM), 2019)[Abstract Not Available]