Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI VE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2017)
[Abstract Not Available]
Akademisyenlerin Instagram Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2019)
People gain experiences and practices with social media tools and new communication
technologies which make progrress in digital era. Instagram as a social media tool which has a
rich and a different visual structure ...
İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN CEP TELEFONU MARKALARINA YÖNELİK İMAJ ALGISI: NOKIA VE SAMSUNG ÖRNEĞİ
(2013-01)
Marka, ürün ve hizmetleri rakiplerinden farklılaştırarak ayırt
etmeyi sağlayan en önemli öğelerden birisidir. Marka imajı ise,
tüketicide markaya ait izlenimlerin bütünüdür ya da algılanan
gerçektir. Üniversite ...
THE IMPACT OF BALLOT PAPER DESIGN ON VOTER CHOICE: THE CASE OF 2011 DEPUTY GENERAL ELECTIONS IN TURKEY
(2013-01)
Voters’ choices are influenced by many factors. It is possible to say that one of these factors are ballot papers. Quite a few researches conducted in various parts of the world have revealed this impact. Some studies have ...
NEW COMMUNICATION TECHNOLOGIES AND CHANGING CONSUMPTION STRUCTURE: A RESEARCH ON UNIVERSITY STUDENTS
(12th International Symposium Communication in the Millennium, CIM 2014, e-book, 2014)
Today, because of the developments in mass communication and information technologies, a number of changes in consumption habits of people have seen. The borders between countries has not gone with globalization and the ...
OY VERME YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA ADAY MERKEZLİ SEÇMEN TERCİHİ ÜZERİNE DENEYSEL BİR ARAŞTIRMA
(AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 2013)
Sosyolojik, ideolojik ve rasyonel tercih yaklaşımları seçmenin oy verme davranışındaki önemli etkenlerdendir. Seçmenler tercihlerini yaparken ya içinde bulunduğu toplumsal etmenin etkisinde kalarak, ya sahip olduğu siyasal ...
REKLAM AJANSI ÇALIŞANLARININ ETİĞE İLİŞKİN TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(II. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU"Medya - Kültür İlişkisinde Etik", 2012)
Günümüzde, etik konusunun en fazla dile getirildiği ve üzerinde tartışıldığı alanlardan birisi reklamcılık sektörüdür. Reklamcılık sektöründe gerçekleştirilen her bir faaliyet bir şekilde etikle ilişkilendirilerek ele ...
Bir Halkla İlişkiler Alanı Olarak Sponsorluk
(Eğitim Yayınevi, 2019)
[Abstract Not Available]
Marka İmajı
(Eğitim Yayınevi, 2018)
[Abstract Not Available]