Tür "article" Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 36, listelenen: 1-20
-
AFAD ın Kurumsal İtibarı Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2016)Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri’nde okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı’nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik algılarının ne yönde ... -
Akademisyenlerin Instagram Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2019)People gain experiences and practices with social media tools and new communication technologies which make progrress in digital era. Instagram as a social media tool which has a rich and a different visual structure ... -
BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN BİREY ÖZGÜRLÜĞÜNE ETKİSİ: MOBİL UYGULAMALAR ÖRNEĞİ
(2018)Bilgi teknolojilerinin gelişimi ile birlikte dünya McLuhan’ın belirttiği gibi bir ‘küresel köy’ olmuştur. Bilgi teknolojilerinin gelişimi sayesinde hızlı, kolay haber alma ve ulaştırma gerçekleştirilmektedir. Bilgi ... -
A Compilation of Researches on Media and Violence
(2015)The fact violence which found place to itself in the regularity of daily life, despite it is an undesired act model, is the expression of a situation unfortunately stil having its validity in almost all communities ... -
Construction Presentation and Consumption of Individualism in Social Media
(Journal of Media Critiques-JMC, 2014)[Abstract Not Available] -
CONTRIBUTION OF BODY LANGUAGE ON AN EFFICACIOUS INTERPERSONAL COMMUNICATION
(The Online Journal of Communication and Media - TOJCAM, 2015)[Abstract Not Available] -
Çay İçme Kültürünün Kişilerarası İletişime Katkısı
(2019)Çay, dünyada olduğu kadar ülkemizde de en çok tüketilen içeceklerden birisi haline gelmiştir. Çayın vazgeçilmez olması, onun aynı zamanda sohbetlerin de ortağı olmasına bağlıdır. İki kişi bir araya geldiğinde bir çay ... -
Çocukluk, Oyun Ve Kent: 80’li Yılların Gümüşhane’sinde Çocuk Olmak
(2018)Çocukluk, insan hayatının en unutulmaz dönemlerinden birisindir. Yıllar geçse de kişinin hafızasından silinmeyen bu dönem her zaman özlemle hatırlanmaktadır. Çocuğun içinde bulunduğu fiziksel çevre sadece gelişim ve ... -
Dini Bayram Geleneklerinin Kişilerarası İletişime Yansımaları
(2018)Türkiyede “Ramazan Bayramı” ve “Kurban Bayramı” olmak üzere iki dini bayram bulunmaktadır. Hicri takvime göre iki ay ara ile önce Ramazan Bayramı sonrasında da Kurban Bayramı kutlanmaktadır. Toplumu bir araya getirici görev ... -
Diyalojik İletişim Teorisinin Temel İlkeleri Kapsamında E-Ticaret Şirketlerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
(2019)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumlar da kendi varlıklarını hedef kitlelere tanıtmak ve hedef kitlelerini tanımak için interneti bir diyalog aracı olarak kullanmaya başlamıştır. Böylelikle diyalojik iletişimin de ... -
From Past to Present Evolution of the Logos: Apples, Shell CocaCola Cases
(Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-, 2019)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Amasya Yerel Gazeteleri Ve Sosyal Medya Hesaplarının Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımı
(2015)[Abstract Not Available] -
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI VE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2017)[Abstract Not Available] -
THE IMPACT OF BALLOT PAPER DESIGN ON VOTER CHOICE: THE CASE OF 2011 DEPUTY GENERAL ELECTIONS IN TURKEY
(2013-01)Voters’ choices are influenced by many factors. It is possible to say that one of these factors are ballot papers. Quite a few researches conducted in various parts of the world have revealed this impact. Some studies have ... -
İletişim Bakış Açısıyla Hamam Kültürü
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019-09-15)Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
İletişim ve Halkla İlişkiler Bağlamında Girişimcilik Kadın Girişimcilik
(2015)[Abstract Not Available] -
İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN CEP TELEFONU MARKALARINA YÖNELİK İMAJ ALGISI: NOKIA VE SAMSUNG ÖRNEĞİ
(2013-01)Marka, ürün ve hizmetleri rakiplerinden farklılaştırarak ayırt etmeyi sağlayan en önemli öğelerden birisidir. Marka imajı ise, tüketicide markaya ait izlenimlerin bütünüdür ya da algılanan gerçektir. Üniversite ... -
Kamu Kurumlarında Sosyal Medya Kullanımı: Kastamonu İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Örneği
(Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)[Abstract Not Available] -
KİŞİLERARASI İLETİŞİMDE KULLANILAN BİR ARAÇ OLARAK SOSYAL MEDYA GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(E-Journal of New World Sciences Academy - NWSA-Humanities, 2015)[Abstract Not Available]