Kurum Yazarı "Diker, Ersin" Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Koleksiyonu İçin Listeleme
-
Akademisyenlerin Instagram Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
Diker, Ersin; Tamer Gencer, Zekiye (AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2019)People gain experiences and practices with social media tools and new communication technologies which make progrress in digital era. Instagram as a social media tool which has a rich and a different visual structure ... -
Bir Halkla İlişkiler Alanı Olarak Sponsorluk
Diker, Ersin; Aksoy, Fatih (Eğitim Yayınevi, 2019)[Abstract Not Available] -
THE IMPACT OF BALLOT PAPER DESIGN ON VOTER CHOICE: THE CASE OF 2011 DEPUTY GENERAL ELECTIONS IN TURKEY
Diker, Ersin; Güllüpunar, Hasan; Aslan, Ş. Emre (2013-01)Voters’ choices are influenced by many factors. It is possible to say that one of these factors are ballot papers. Quite a few researches conducted in various parts of the world have revealed this impact. Some studies have ... -
İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN CEP TELEFONU MARKALARINA YÖNELİK İMAJ ALGISI: NOKIA VE SAMSUNG ÖRNEĞİ
Diker, Ersin; Özüpek, M. Nejat (2013-01)Marka, ürün ve hizmetleri rakiplerinden farklılaştırarak ayırt etmeyi sağlayan en önemli öğelerden birisidir. Marka imajı ise, tüketicide markaya ait izlenimlerin bütünüdür ya da algılanan gerçektir. Üniversite ... -
NEW COMMUNICATION TECHNOLOGIES AND CHANGING CONSUMPTION STRUCTURE: A RESEARCH ON UNIVERSITY STUDENTS
Diker, Ersin; Tamer Gencer, Zekiye (12th International Symposium Communication in the Millennium, CIM 2014, e-book, 2014)Today, because of the developments in mass communication and information technologies, a number of changes in consumption habits of people have seen. The borders between countries has not gone with globalization and the ... -
OY VERME YAKLAŞIMLARI BAĞLAMINDA ADAY MERKEZLİ SEÇMEN TERCİHİ ÜZERİNE DENEYSEL BİR ARAŞTIRMA
Diker, Ersin; Güllüpunar, Hasan; Aslan, Ş. Emre (AKADEMİK BAKIŞ DERGİSİ, 2013)Sosyolojik, ideolojik ve rasyonel tercih yaklaşımları seçmenin oy verme davranışındaki önemli etkenlerdendir. Seçmenler tercihlerini yaparken ya içinde bulunduğu toplumsal etmenin etkisinde kalarak, ya sahip olduğu siyasal ...