Güncel Gönderiler: İletişim Fakültesi
Toplam kayıt 118, listelenen: 41-60
-
Kitle İletişim Araçlarının Kamuoyu Oluşumundaki Rolü Üzerine Bir Araştırma
(2018)Günümüzde dördüncü büyük güç olarak anılan kitle iletişim araçları, kısa sürede en geniş kitlelere ulaşabilmektedir. Bir konu, durum ya da olay hakkındaki bilgiyi kitle iletişim araçları ile mümkün olan en kısa sürede, en ... -
İletişim Bağlamında Kent Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
(2018)Teknolojik gelişmelerin hızla ivme kazanmasıyla birlikte günümüzde pek çok alandan tüketiciye ulaşmak mümkün hale gelmiştir. Tüketicilerin satın alma alışkanlıkları üzerinde etki yaratabilmek için her türlü mecranın kullanımı ... -
Çocukların Ve Gençlerin Geleneksel Ve Yeni Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma
(2018)Günümüzde çoklu kullanım biçimi ile insan yaşamında yer bulan medya, özellikle çocuk ve gençleri etkisi altına almaktadır. Bu gruplar gündelik yaşamlarında cep telefonu, televizyon, tablet bilgisayar, internet ve bilgisayar ... -
ULUSAL MARKALARIN SLOGANI VE SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)Günümüz teknolojik gelişimin beraberinde insanların satın alma davranışında ''ihtiyaç''tan öte ''tercih'' etme boyutuna geldiğini söylemek mümkündür. Mevcut durum pazarda rekabetçi olmayı zorunlu kılmış ve beraberinde ... -
Marka Bağlamında Bir Turizm Destinasyonu Olarak Türkiye
(2018)Günümüz ekonomik koşullarında küresel rekabetin temel dinamiklerinden birini markalar oluşturmaktadır. Tüketicilerin satın alma tutum ve davranışlarında belirleyici bir rol oynadığı görülen markaların bu bakımdan ürün ve ... -
SOSYAL MEDYANIN AİLE İLETİŞİMİNE YANSIMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)Bugün iletişim teknolojilerinde meydana gelen devinimler, insan yaşamında sosyal medyanın varlığını zorunlu hale getirmiştir. Toplumsal yaşama bakıldığında iletişim sıklıkla sosyal medya üzerinden sürdürüldüğü görülmektedir. ... -
Marka Oluşturmada Televizyon Dizilerinin Rolü
(2018)Popüler kültür ürünü haline gelen televizyon dizileri, bir yandan modern hayatın yaşam biçimlerini temsil ederken, diğer yandan oluşturduğu karakterler ve işlediği konularla olması gerekeni göstermekte, topluma yaşam biçimi ... -
“YÜZÜKLERİN EFENDİSİ” ÖRNEĞİ ÖZELİNDEN TRANSMEDYA HİKÂYECİLİĞİ
(2018)Günümüzde değişen pazar koşullarının etkisiyle rekabet hızını daha da arttırmakta, birbiriyle aynı özellikleri taşıyan markaların birbirinden ayrışması zorlaşmaktadır. Bu sebeple marka imajını olumlu bir şekilde tüketicinin ... -
YAŞLILARIN GÖZÜNDEN KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN DEĞİŞEN YÜZÜ
(2018)Zamanın değişmesiyle birlikte aslında her alanda değişim yaşandığı görülmektedir. Söz konusu değişimin belirgin şekilde hissedildiği alanlardan birisi de yaşlılık ve yaşlı iletişimidir. Dünyada yaşam var olduğundan beri ... -
Stratejik Siyasal İletişim Bağlamında Referandumlar 16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumu Twitter Analizi
(Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences, 2018)[Abstract Not Available] -
Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Kadın Girişimcilik: TEB KOBİ TV
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi İktisat Fakültesi Dergisi, 2017)Toplumun en küçük birimi ailedir, ailenin en büyük yükünü taşıyan ise kadındır. Ne yazık ki toplumda yıllarca “öteki” olarak gölgede kalan kadın, zamanla kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmiştir. Toplumsal cinsiyetin ... -
AFAD ın Kurumsal İtibarı Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2016)Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri’nde okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı’nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik algılarının ne yönde ... -
SİYASAL PARTİLERİN İNTERNET KAYNAKLI HALKLA İLİŞKİLER VE SİYASAL İLETİŞİM FAALİYETLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(2016)İnsanlar yaratılışından itibaren iletişim kurabilmek amacıyla farklı teknikler geliştirmiş ve geliştirmektedir. Mağara resimleri, dumanla iletişim, güvercinlerden başlayan bu serüven, günümüzde yoğun olarak kullanılan ... -
İletişim ve Halkla İlişkiler Bağlamında Girişimcilik Kadın Girişimcilik
(2015)[Abstract Not Available] -
A Compilation of Researches on Media and Violence
(2015)The fact violence which found place to itself in the regularity of daily life, despite it is an undesired act model, is the expression of a situation unfortunately stil having its validity in almost all communities ... -
Unutulmaya Yüz Tutan Folklorik Değerlerin Kişilerarası İletişime Katkısı Gümüşhane Örneği
(TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 2015)[Abstract Not Available] -
Bedelli Özgürlük: Kadınlarda Boşanma Ve Sonrasında Yaşanan Travma
(Hegem Yayınevi, 2018)[Abstract Not Available] -
Sessiz Çığlıklar: Kadına Yönelik Şiddet Üzerine Bir Araştırma
(Hegem Yayınevi, 2018)[Abstract Not Available] -
Mardı·n’de Bı·r Sanat Etkı·nlı·ği: Uluslararası Mardı·n Bı·enalı·
(Gece Kitaplığı, 2018)[Abstract Not Available]