Erişim şekli için "Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States" listeleme
Toplam kayıt 54, listelenen: 41-54
-
SOSYAL MEDYA’DA İTİBAR YÖNETİMİ: 2018 YILI EN DEĞERLİ 5 TÜRK ŞİRKETİ’NİN TWİTTER HESAPLARININ İNCELENMESİ
(2018)Günümüzde şirketlerin değerli hale gelmesinde etkili olan unsurlardan biride manevi değerlere odaklanmasıdır. Küreselleşme ile birlikte uluslararası şirketlerin artması nedeniyle ürün hizmet kalitesi, ucuz fiyat gibi ... -
SÖZLÜ KÜLTÜRÜN SÖZLÜ İLETİŞİMLE HARMONİSİ: ŞAHMERAN
(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi_İNİF, 2018)[Abstract Not Available] -
Stratejik Siyasal İletişim Bağlamında Referandumlar 16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumu Twitter Analizi
(Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences, 2018)[Abstract Not Available] -
Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Kadın Girişimcilik: TEB KOBİ TV
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi İktisat Fakültesi Dergisi, 2017)Toplumun en küçük birimi ailedir, ailenin en büyük yükünü taşıyan ise kadındır. Ne yazık ki toplumda yıllarca “öteki” olarak gölgede kalan kadın, zamanla kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmiştir. Toplumsal cinsiyetin ... -
TOPLUMSAL CİNSİYET BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYADA KURULAN BENLİK İNŞASININ TEMSİLİ
(2015)İçinde yaşadığımız toplum kadına ve erkeğe farklı farklı görevler yüklemektedir. Bu farklılıklar, farklı sorumluluk ve görevleri de beraberinde getirmektedir. Bu durum, biyolojik anlamdaki "cinsiyet" kavramının sınırlarını ... -
Tüketim Toplumunda Sağlıklı Yaşamın Popüler Hale Gelmesi İle Şekillenen Yeni Tüketim Biçimleri
(2019)Tüketim toplumunda bireylerin ulaşmayı hedefledikleri, arzuladıkları görünümler daima sahip olmadıkları “öteki” bedenlerdir. Bireyler, tüketim kültürü ile bir nesne haline dönüştürülen ve sunulan bedenleri medyada var olma ... -
ULUSAL MARKALARIN SLOGANI VE SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)Günümüz teknolojik gelişimin beraberinde insanların satın alma davranışında ''ihtiyaç''tan öte ''tercih'' etme boyutuna geldiğini söylemek mümkündür. Mevcut durum pazarda rekabetçi olmayı zorunlu kılmış ve beraberinde ... -
Unutulmaya Yüz Tutan Folklorik Değerlerin Kişilerarası İletişime Katkısı Gümüşhane Örneği
(TURKISH STUDIES -International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 2015)[Abstract Not Available] -
YAŞLILARIN GÖZÜNDEN KİŞİLERARASI İLETİŞİMİN DEĞİŞEN YÜZÜ
(2018)Zamanın değişmesiyle birlikte aslında her alanda değişim yaşandığı görülmektedir. Söz konusu değişimin belirgin şekilde hissedildiği alanlardan birisi de yaşlılık ve yaşlı iletişimidir. Dünyada yaşam var olduğundan beri ... -
YEŞİL LOJİSTİK UYGULAMALARI: PTT ÖRNEĞİ
(Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi, 2017-05-30)Günümüzde başta hükümetler olmak üzere kamu kurum ve kuruluşları, sivil toplum örgütleri, özel işletmeler ve tüketiciler dünya kaynaklarının tükenme noktasında olduğunu görmüş ve çevre sorunlarının yıkıcı boyutlarını göz ... -
Yozgat Efsaneleri Üzerine Bir İnceleme
(2018)Efsane, insanın var olmasıyla birlikte ortaya çıkarak gelişen ve yüzyıllardır dilden dile aktarılarak günümüze kadar ulaşan bir sözlü kültür unsudur. Zaman zaman gerçek dışı olsa da kimi zaman da yaşanmış olaylar sonucunda ... -
“YÜZÜKLERİN EFENDİSİ” ÖRNEĞİ ÖZELİNDEN TRANSMEDYA HİKÂYECİLİĞİ
(2018)Günümüzde değişen pazar koşullarının etkisiyle rekabet hızını daha da arttırmakta, birbiriyle aynı özellikleri taşıyan markaların birbirinden ayrışması zorlaşmaktadır. Bu sebeple marka imajını olumlu bir şekilde tüketicinin ... -
توظيف التقنيات التكنولوجية في تعليم العربية لغير الناطقين بها تقنية الواقع المعزز (Augmented reality) نموذجًا
(İbni Sina Enstitüsü - Paris, 2016-05-28)يشهد العالم الآن العديد من التغيرات التكنولوجية المتسارعة، والتي يتجلى أثرها واضحا في مختلف ميادين الحياة، كالصحة، والسياحة، والتجارة، والتعليم. وميدان تعليم اللغات ليس بمنأى عن ذلك، مما أوجد العديد من التحديات أمام القائمين ...