Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBanger, Gürcan
dc.contributor.authorÇalışır, Gülsüm
dc.date.accessioned2014-09-18T13:22:56Z
dc.date.available2014-09-18T13:22:56Z
dc.date.issued2011-05-10
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/437
dc.description.abstractYalın düşünce ve yalın üretim felsefesinin temel dayanakları olan 1) Değer, 2) Değer akımı, 3) Akış, 4) Çekiş, 5) Mükemmelleştirme ilkelerinin 1) Amaç, 2) Süreç, 3) İç ve dış müşteriler, 4) Çekiş, 5) Önleme, 6) Yaşam çevresinin korunması, 7) Mükemmelleştirme olarak yorumlanıp geliştirilmesinin iş modeli inovasyonuna uygulanması araştırılmakta ve geliştirilmektedir. Yalın düşünce ilkeleri; 1) Müşteri segmentleme, 2) Değer önermesi, 3) Kanallar, 4) Müşteri ilişkileri, 5) Gelir akımları, 6) Anahtar kaynaklar 7) Anahtar faaliyetler, 8) Anahtar işbirlikleri 9) Maliyet yapısı şeklinde unsurlardan oluşan iş modeli geliştirme sürecine uygulanarak rekabetçi inovasyon fırsatları aranmaktadır. Bu yaklaşımın uygulanması ile işletmelerin rekabetçi ve sürdürülebilirlik alanlarında güçlenmesinin ve katma değerli ürün ve hizmetlerle büyümelerinin sağlanması hedeflenmektedir.en_US
dc.language.isotur
dc.publisherESKİŞEHİR SANAYİ ODASIen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectYalın iş modelien_US
dc.subjectinovasyon.en_US
dc.titleYalın İş Modeli İnovasyonu (YİMİ)en_US
dc.title.alternativeYalın İş Modeli İnovasyonu (YİMİ)en_US
dc.typepresentationen_US
dc.relation.publicationcategoryProjeen_US
dc.departmentFakülteler, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorBanger, Gürcan


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster