KOBİ’LERDE HALKLA İLİŞKİLERİN ÖNEMİ VE GELİŞTİRİLMESİ
Access
info:eu-repo/semantics/openAccessDate
2012-11-27Access
info:eu-repo/semantics/openAccessMetadata
Show full item recordAbstract
Son yıllarda giderek yaygınlaşan ve kurumlar ile Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletme (KOBİ)’ler açısından önem kazanan faaliyet alanlarından birisi olan halkla ilişkiler, yeni bir yöntem değildir. İnsanlar, kurumlar ve KOBİ’lerle ne zaman, nerede ve nasıl bir iletişim kurulacağı üzerinde belirleyici olmak, adı geçen kavramlar üzerinde oldukça önemli bir süreçtir. Rekabet ortamının yoğun olduğu bir dönemde, kurumların ve KOBİ’lerin varlıklarını sürdürebilmeleri için hedef kitleleri ile etkili bir iletişim kurmaları son derece önemli bir hale gelmiştir. Bu nedenle de iş ve yönetim anlayışında ciddi değişimlere ihtiyaç duyulmaktadır. Kurumlarda ve işletmelerde, verimliliğin arttırılması için halkla ilişkiler faaliyetlerine önem verilmesi gerektiği anlaşılmaktadır.