Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇalışır, Gülsüm
dc.contributor.authorBanger, Gürcan
dc.date.accessioned2014-09-18T13:22:38Z
dc.date.available2014-09-18T13:22:38Z
dc.date.issued2012-11-27
dc.identifier.issn978-605-4233-96-0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/436
dc.description.abstractSon yıllarda giderek yaygınlaşan ve kurumlar ile Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletme (KOBİ)’ler açısından önem kazanan faaliyet alanlarından birisi olan halkla ilişkiler, yeni bir yöntem değildir. İnsanlar, kurumlar ve KOBİ’lerle ne zaman, nerede ve nasıl bir iletişim kurulacağı üzerinde belirleyici olmak, adı geçen kavramlar üzerinde oldukça önemli bir süreçtir. Rekabet ortamının yoğun olduğu bir dönemde, kurumların ve KOBİ’lerin varlıklarını sürdürebilmeleri için hedef kitleleri ile etkili bir iletişim kurmaları son derece önemli bir hale gelmiştir. Bu nedenle de iş ve yönetim anlayışında ciddi değişimlere ihtiyaç duyulmaktadır. Kurumlarda ve işletmelerde, verimliliğin arttırılması için halkla ilişkiler faaliyetlerine önem verilmesi gerektiği anlaşılmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİen_US
dc.relation.ispartofseries;TC i stanbul Kültür Üniversitesi Yayınları Yayın No: 182
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla ilişkileren_US
dc.subjectverimliliken_US
dc.subjectiletişimen_US
dc.subjectKOBİ.en_US
dc.titleKOBİ’LERDE HALKLA İLİŞKİLERİN ÖNEMİ VE GELİŞTİRİLMESİen_US
dc.title.alternativeKOBİ’LERDE HALKLA İLİŞKİLERİN ÖNEMİ VE GELİŞTİRİLMESİen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentFakülteler, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorÇalışır, Gülsüm


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster