Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 1
(Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)
Bu çalışmada hizmet kalitesi, hizmet kalite boyutları, hizmet kalitesinin ölçüm araçları ve hizmet
kalitesi ile muhasebe bürolarının arasındaki ilişki incelenmiştir. Sonuç olarak muhasebe bürolarının
çağdaş pazarlama ...
Muhasebe Bürolarından Algılanan Hizmet Kalitesi ve Mükelleflerin Tatmin Düzeyine Yönelik Yapısal Bir Model Önerisi - 2
(Muhasebe ve Finansman Dergisi, 2006)
Bu araştırmanın amacı muhasebe bürolarının kalite geliştirme çabalarında önemli olan kalite boyutlarının önem derecesini ve bir bütün olarak algılanan kalitenin müşteri memnuniyetine etkisini gösteren bir model geliştirmek ...
Para Sevgisinin Vergi Ahlakı Üstündeki Etkisi
(Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Dergisi, 2009)
Amaç: Bu araştırmanın amacı para sevgisinin vergi ahlakı üzerindeki
etkisini belirlemektir.
Metodoloji/Yaklaşım: Para sevgisinin vergi ahlakı üzerindeki etkisini
belirlemek amacıyla Giresun ilinde faaliyet gösteren ...
Muhasebe Mesleğinin Tercih Edilmesinde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Alan Çalışması: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği
(Muhasebe ve Denetime Bakış, 2005)
Bu çalışmanın amacı muhasebe mesleğinin seçiminde rol oynayan kişisel etkenleri ve mesleğin kendi özelliğin den kaynaklanan faktörleri belirlemek ve muhasebe mesleğinin seçiminde etkili olan demografik değişkenleri
ortaya ...
Balık Tüketimi Tercihlerini Belirleyen Demografik Faktörler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009-12)
[Abstract Not Available]