Konu "Sosyal medya" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
Diyalogsal halkla ilişkiler bağlamında sosyal medya kullanımı: Türkiye'de ilk 100'de yer alan şirketler üzerine bir inceleme
(Gümüşhane Üniversitesi, 2016)Halkla ilişkiler teori ve uygulamasının geldiği son nokta bakımından ortaya çıkan yeni anlayış, örgütlerle paydaşları arasında diyaloğa dayalı iletişimi merkeze alan karşılıklı anlayış, güven ve desteğin geliştirilip ... -
Futbolda sosyal medya iletişimi ve marka değeri: Trabzonspor ve taraftarları üzerine bir araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Bulunduğumuz yüzyılda futbol kitleleri peşinden sürükleyen, farklı kültürlere sahip insanları bir araya getiren bir olgu olarak ortaya çıkmıştır. Futbolun bu birleştirici özelliği ekonomiden siyasete kadar farklı alanlarda ... -
Siyasal pazarlama sürecinde sosyal medya ve elektronik ağızdan ağıza iletişim
(Gümüşhane Üniversitesi, 2018)Siyasal pazarlama ile hedef kitle ikna edilerek yüksek bir oy oranına ulaşılmaya çalışılmaktadır. Teknolojik gelişmelere her geçen gün bir yenisinin daha eklendiği düşünüldüğünde sosyal medya özellikle pazarlama dünyasında ... -
Sosyal medya kullanımının kişilerarası iletişimde bireyin mahremiyet algısına etkileri: Gümüşhane Üniversitesi örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)İletişim teknolojilerindeki olağanüstü gelişimle birlikte ortaya çıkan sosyal medya, günümüzde insan yaşamının ayrılmaz parçası konumuna gelmiştir. Beraberinde getirdiği yenilikler ile geleneksel medya araçlarından farklı ... -
Sosyal medyanın bilgi kirliliği kapsamında değerlendirilmesi: 15 Temmuz örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2018)İnternetin hayatımıza girmesiyle birlikte günlük yaşantımızın önemli bir parçası haline gelen sosyal medya, insanların çeşitli bilgi ve içeriklere erişebildiği önemli bir platform olarak karşımıza çıkmaktadır. Sosyal ... -
Turizm sektöründe sosyal medya dolandırıcılığına yönelik algıların değerlendirilmesi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Ülkeler, şehirler ve işletmeler için önemli bir ekonomik faaliyet olarak görülen turizm, teknolojik gelişmelerden fazlasıyla etkilenmektedir. Bu çerçevede çoğunlukla teknolojik gelişmelerin turizm sektörüne katkısından ... -
Tüketicilerin sosyal medya reklamlarına yönelik satın alma davranışlarının teknoloji kabul modeli ile incelenmesi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)İletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerle birlikte günlük hayatın ayrılmaz bir parçası haline gelen sosyal medya, işletmeler tarafından rakiplerinden ayrışmak ve doğrudan hedef kitleye ulaşmak için bir reklam aracı ... -
Yeni medyanın marka kültürü üzerindeki rolü
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)Teknolojik gelişmeler günümüzde insan yaşamının her alanına etki etmektedir. Teknolojinin gelişmesiyle uzantısı olan yeni medya, bütün toplumları küresel köy haline getirmiştir. Bütün toplumlar bir habere yeni medya ve ... -
Yeni toplumsal hareketler bağlamında Mısır halk ayaklanmalarında sosyal medyanın rolü
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Günümüz teknoloji dünyasında sınırların ortadan kalktığı, herkesin her yerde kolayca bilgiye ulaştığı ve bilgi ürettiği bir çağda, internet ve sosyal medyanın yeri her geçen gün daha da tartışılmaya ve konuşulmaya başlanmıştır. ...