Güncel Gönderiler: Fakülteler
Toplam kayıt 1298, listelenen: 541-560
-
İletişim Bakış Açısıyla Hamam Kültürü
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019-09-15)Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI VE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2017)[Abstract Not Available] -
Akademisyenlerin Instagram Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2019)People gain experiences and practices with social media tools and new communication technologies which make progrress in digital era. Instagram as a social media tool which has a rich and a different visual structure ... -
İLETİŞİM BAKIŞ AÇISIYLA HAMAM KÜLTÜRÜ
(2018)Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
Sanatta Çi·rki·ni·n Temsi·li·
(2018)Estetik, salt bir güzel arayişi iken, sanat felsefesi hem güzeli, hem de çirkini içine almaktadir. Sanata göre çirkinin de bir estetik değeri vardir ve bu değer kiymetlidir. Mitolojik çağlari temsil eden heykel ve resimlerde ... -
MARDİN’DE ‘SÖZDEN ÖTE’ BİR SANAT ETKİNLİĞİ: ‘ULUSLARARASI MARDİN BİENALİ’
(2018)Uygarlıklar coğrafyasının kalbinde kurulmuş olan Mardin, Mısır’dan Hindistan’a uzanan antik mirasın geldiği en uç noktada yer almaktadır. Bu antik miras, çağlar boyu şehri besleyen mitoloji, sanat, müzik, edebiyat ve din ... -
SOSYAL MEDYA’DA İTİBAR YÖNETİMİ: 2018 YILI EN DEĞERLİ 5 TÜRK ŞİRKETİ’NİN TWİTTER HESAPLARININ İNCELENMESİ
(2018)Günümüzde şirketlerin değerli hale gelmesinde etkili olan unsurlardan biride manevi değerlere odaklanmasıdır. Küreselleşme ile birlikte uluslararası şirketlerin artması nedeniyle ürün hizmet kalitesi, ucuz fiyat gibi ... -
SAHTE HABERLER HAKKINDA İZLEYİCİ PERSPEKTİFİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2018)Bilgi çeşitliliğinin çok olması ve bilginin yayılmasının hızlı olduğu bu çağda sahte haberler bütün dünya için küresel bir sorun haline gelmiştir. Hem basılı hem de dijital medyada çarpıtılmış ya da yanlış bilginin kısa ... -
Instagram’da Kadın Vücudunun Sunum Şekli Üzerine Örnek Profiller Üzerinden Eleştirel Bir Bakış
(2018)Günümüzde vaktimizin çoğunu geçirdiğimiz sosyal mecralar, hayatımızda önemli bir yere sahiptir. Sosyal medyada gördüğümüz görseller, videolar, mesajlar bizim hayata bakış açımızda değişimlere sebep olmaya başlamıştır. Bu ... -
HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: ERMENEK BELEDİYESİ WEB SİTESİNİN TEMATİK İNCELENMESİ
(2018)Geçmişten günümüze değin bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, bir şekilde hayatımıza girmeyi başarmıştır. Bu teknoloji içerisinde web hizmeti de yer almaktadır. Günümüzde kullanılan web hizmeti, birçok ... -
Yozgat Efsaneleri Üzerine Bir İnceleme
(2018)Efsane, insanın var olmasıyla birlikte ortaya çıkarak gelişen ve yüzyıllardır dilden dile aktarılarak günümüze kadar ulaşan bir sözlü kültür unsudur. Zaman zaman gerçek dışı olsa da kimi zaman da yaşanmış olaylar sonucunda ... -
İletişim Bakış Açısından Yozgat Yöresi ‘Musa Türküsü’ Üzerine Bir Değerlendirme
(2018)İnsanların birbirini anlamasında kullanılan en etkili yollardan birisi iletişimdir. Bu yönüyle bakıldığında iletişimin, kişileri birbirine yakınlaştırdığından ve kişilerin aralarında bir bağ kurulmasına neden olduğundan ... -
MARKA BİLİNİRLİĞİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: ARÇELİK ÖRNEĞİ
(2018)Günümüzde neredeyse her birey akıllı telefon ve internet kullanıcı olmuştur. Dolayısıyla bireyler artık zamanlarının çoğunu internet ve cep telefonlarının sağladığı ortamlarda geçirmektedir. Bu ortamlardan biri de sosyal ... -
BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN BİREY ÖZGÜRLÜĞÜNE ETKİSİ: MOBİL UYGULAMALAR ÖRNEĞİ
(2018)Bilgi teknolojilerinin gelişimi ile birlikte dünya McLuhan’ın belirttiği gibi bir ‘küresel köy’ olmuştur. Bilgi teknolojilerinin gelişimi sayesinde hızlı, kolay haber alma ve ulaştırma gerçekleştirilmektedir. Bilgi ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM GEREKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2018)Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyo televizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısında onların düşüncelerini ... -
Dini Bayram Geleneklerinin Kişilerarası İletişime Yansımaları
(2018)Türkiyede “Ramazan Bayramı” ve “Kurban Bayramı” olmak üzere iki dini bayram bulunmaktadır. Hicri takvime göre iki ay ara ile önce Ramazan Bayramı sonrasında da Kurban Bayramı kutlanmaktadır. Toplumu bir araya getirici görev ... -
EVRAD-I KADİRİYYE MÜSTAKİMZÂDE SÜLEYMAN SADEDDİN EFENDİ
(Buhara, 2014)Okuyucuya sunduğumuz bu Vird iki bölümden oluşmaktadır. Salavât-ı Şerîfe’yi havi ilk bölüm “Eş-Şeyh es-Seyyid Abdulkadir el-Geylânî Hazretlerinin Evrâd-ı şerîfeleridir” başlığını, Abdulkadir el-Geylânî’ye isnad edilen ...