Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
(Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)
Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ...
Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Çevre "Tüketim ve Çevre İlişkisi"
(hiperlink, 2014-08)
[Abstract Not Available]
FAKTÖR ESNEKLİĞİ VE ÖLÇEĞE GÖRE GETİRİ: KOBİ’LERDE KARŞILAŞTIRMALI BİR COBB-DOUGLAS ÜRETİM FONKSİYONU UYGULAMASI
(Atatürk Üni. SBE Dergisi, 2011)
Özet Üretim faktörlerinin üretime olan katkılarının, faktör yoğunluklarının ve ölçeğe göre getiri durumlarının bilinmesi üretim yönetiminde önem arz etmektedir. Üretim faktörlerinin üretime olan etkisi çeşitli yöntemlerle ...
FACTORS AFFECTING PERFORMANCE CRITERIONS OF CENTRAL BANK OF THE REPUBLIC OF TURKEY: A PROBIT APPROACH.
(SOBIAD, 2012-03)
Bu çalışmada merkez bankası bağımsızlığının dezenflasyonist etkilerini incelenmektedir.Gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerde enflasyonun düşürülmesinde ve istikrara kavuşmasında merkez bankalarının politik ve ekonomik ...
MOBiL iŞLETiM SiSTEMLERiNiN BULANIK VIKOR YAKLAŞIMI İLE DEĞERLENDiRiLMESi
(Suleyman Demirel University, Department of Econometrics, 2014-05-24)
Independently of time and space that provide access to the requested information mobility, internet and mobile devices more widespread usage in daily life increases every day. According to research in the 4th quarter of ...
Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler le Marka maj ’n n Marka De eri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örne i
(Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010-08)
Bu çal mada, tüketicilerin sat nalma davran lar nda etkili olan faktörlerin marka de eri bile enleri üzerindeki etkilerinin ve bu bile enler ile marka imaj n n marka de eri üzerindeki etkileri ve bu etkilerin yönlerinin ...
Combinatorial Optimization Using artificial Bee Colony Algorithm and Particle Swarm Optimization Supported Genetic Algorithm
(Kafkas Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2013-06-30)
Combinatorial optimization problems are usually NP-hard and the solution space of them is very large. Therefore the set of feasible solutions cannot be evaluated one by one. Artificial Bee Colony (ABC), Particle Swarm ...