Yazar "Güllüpunar, Hasan" için Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed listeleme
-
Belediye Başkanlığı Aday İmajı Algısı: Gümüşhane Örneği
Güllüpunar, Hasan (2013)Seçmen davranışları bakımından bireyselleşme ile birlikte yeni bir süreç başlamıştır. Bu süreçte oy verme davranışında ideoloji, parti bağlılığı gibi kavramlar etkisini eskiye göre kaybetmiştir. Yeni dönemde proje, hizmet, ... -
ÇOCUKLARIN OYUNLARDA GÖSTERDİKLERİ KARAKTERİSTİK ÖZELLİKLERİ BAĞLAMINDA ERİŞKİNLİK DÖNEMİ SİYASAL KİŞİLİKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Güllüpunar, Hasan (2015)Doğumdan ölüme kadar devam eden bir süreç olarak tanımlanabilecek sosyalleşme olgusu, her ne kadar hayatın her aşamasında önemli değişimlere neden olsa da, yapılan araştırmalar çocukluk döneminin erişkin kişiliğin oluşmasında ... -
DİYALOGSAL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE’DE İLK 100’DE YER ALAN ŞİRKETLER ÜZERİNE BİR İNCELEME1
Türkal, İhsan; Güllüpunar, Hasan (2017)Halkla ilişkiler teori ve uygulamasının geldiği son nokta bakımından ortaya çıkan yeni anlayış, örgütlerle paydaşları arasında diyaloğa dayalı iletişimi merkeze alan karşılıklı anlayış, güven ve desteğin geliştirilip ... -
HOFSTEDE'NİN "BELİRSİZLİKTEN KAÇINMA" KÜLTÜREL BOYUTU BAĞLAMINDA TÜRKİYE'DE YÜRÜTÜLEN ÇÖZÜM SÜRECİYLE İLGİLİ 7 HAZİRAN 2015 MİLLETVEKİLİ GENEL SECİMİ ÖNCESİ BİR ARAŞTIRMA
Güllüpunar, Hasan; Gümüşok, Seyfullah (2016)Bireyin tutum ve davranışları içinde bulunduğu koşullara bağlı olarak farklılık göstermektedir. Sebep ve sonuçları bakımından belirgin bir ortamda, bireyin tutum ve davranışlarının rasyonel yönü ağır basmaktadır. Dolayısıyla ... -
İmajın Kurumsal İtibara Etkisi: Giresun Belediyesi Örneği
Güllüpunar, Hasan; Tekmen, Tuba (2018)Kurumun çevresi tarafından algılanış biçimi gösterilen davranış, üretilen ürün ya da hizmet ve bu süreçte hedef kitlelerle kurulan iletişime dayalı olarak oluşmaktadır. Bu kaynak ve alıcı arasında aktif olarak gerçekleşen ... -
PUBLIC RELATIONS IN STRATEGIC MANAGEMENT: THE CASE OF METROPOLITAN MUNICIPALITIES IN TURKEY
Güllüpunar, Hasan (2013)Halkla ilişkiler kurumsal alanda bütün iletişim süreçlerinin yönetimini sağlayan bir uygulama alanıdır. Hem stratejik bir iletişim yönetimi hem de stratejik yönetimin bir unsurudur. Bu nedenle stratejik planlama sürecinin ... -
Seçim kampanyalarında yüz-yüze iletişim tekniği olarak canvassing: 2011 seçim kampanyaları bağlamında Gümüşhane araştırması
Güllüpunar, Hasan (2012)Seçim kampanyalarında canvassing uygulamalarının etkileri konusunda çok sayıda araştırma yapılmış ve bu çalışmalarda canvassing tekniğinin seçimlere katılım ve seçmen iknası gibi etkilerinin olduğu üzerinde durulmuştur. ... -
SİYASAL KAMPANYA MESAJ STRATEJİLERİ VE SEÇMEN ALGISI: GÜMÜŞHANE ARAŞTIRMASI
Güllüpunar, Hasan (2013)Kampanya teması ve buna bağlı olarak kampanya mesajlarının belirlenmesi siyasal seçim kampanyası hazırlık aşamalarından biridir. Diğer süreçlerde olduğu gibi bu sürecin iyi yönetilmesi kampanya başarısının önemli bir ... -
TÜRKİYE'DE KÜRT SORUNUNUN ÇÖZÜMÜ AMACIYLA YÜRÜTÜLEN "ÇÖZÜM SÜRECİ"NDE OLUŞAN ALGI VE ORTAK TANIMLAMA SORUNU: GÜMÜŞHANE VE ŞIRNAK KARŞILAŞTIRMASI
Güllüpunar, Hasan; Gümüşok, Seyfullah (2016)Kürt meselesi, kuruluşundan bugüne Türkiye'nin çözülemeyen en önemli sorunlardan birisidir. Benimsenen politikalar sorunu çözemediği gibi daha da derinleştirmiş ve ciddi toplumsal kırılmalara neden olmuştur. Böylece bu ...