Dil "tur" Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 86, listelenen: 1-20
-
2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimlerine İlişkin Televizyon Haberleri Üzerine Bir İnceleme: ATV, FOX Tv, Halk TV Ana Haber Bültenleri
(Paradigma Yayınları, 2019)[Abstract Not Available] -
AFAD ın Kurumsal İtibarı Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2016)Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri’nde okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı’nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik algılarının ne yönde ... -
Akademisyenlerin Instagram Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2019)People gain experiences and practices with social media tools and new communication technologies which make progrress in digital era. Instagram as a social media tool which has a rich and a different visual structure ... -
Bedelli Özgürlük: Kadınlarda Boşanma Ve Sonrasında Yaşanan Travma
(Hegem Yayınevi, 2018)[Abstract Not Available] -
Bir Yazılım Şirketi İçin İş Modeli
(ESKİŞEHİR SANAYİ ODASI, 2012-05-31)Tasarım ve üretim süreçlerindeki değişim, şirketlerin iş modellerini de değişime zorluyor. Bir yazılım şirketi açısından iş modeli değişiminin iki boyutu var:1) Küreselleşmenin şirketleri değişime zorlaması, 2) Yazılımın ... -
BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN BİREY ÖZGÜRLÜĞÜNE ETKİSİ: MOBİL UYGULAMALAR ÖRNEĞİ
(2018)Bilgi teknolojilerinin gelişimi ile birlikte dünya McLuhan’ın belirttiği gibi bir ‘küresel köy’ olmuştur. Bilgi teknolojilerinin gelişimi sayesinde hızlı, kolay haber alma ve ulaştırma gerçekleştirilmektedir. Bilgi ... -
Çay İçme Kültürünün Kişilerarası İletişime Katkısı
(2019)Çay, dünyada olduğu kadar ülkemizde de en çok tüketilen içeceklerden birisi haline gelmiştir. Çayın vazgeçilmez olması, onun aynı zamanda sohbetlerin de ortağı olmasına bağlıdır. İki kişi bir araya geldiğinde bir çay ... -
Çocukların Cinsiyet Değişkenine Bağlı Olarak Çizgi Film İzleme Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma
(Çizgi Kitabevi, 2019)[Abstract Not Available] -
Çocukların Sosyalleşme Sürecinde Bir İletişim Aracı Olarak Kullanılan Masalın Önemi: Kırmızı Başlıklı Kız Örneği
(Akademisyen Yayınevi, 2019)[Abstract Not Available] -
Çocukların Ve Gençlerin Geleneksel Ve Yeni Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma
(2018)Günümüzde çoklu kullanım biçimi ile insan yaşamında yer bulan medya, özellikle çocuk ve gençleri etkisi altına almaktadır. Bu gruplar gündelik yaşamlarında cep telefonu, televizyon, tablet bilgisayar, internet ve bilgisayar ... -
Çocukluk, Oyun Ve Kent: 80’li Yılların Gümüşhane’sinde Çocuk Olmak
(2018)Çocukluk, insan hayatının en unutulmaz dönemlerinden birisindir. Yıllar geçse de kişinin hafızasından silinmeyen bu dönem her zaman özlemle hatırlanmaktadır. Çocuğun içinde bulunduğu fiziksel çevre sadece gelişim ve ... -
Dini Bayram Geleneklerinin Kişilerarası İletişime Yansımaları
(2018)Türkiyede “Ramazan Bayramı” ve “Kurban Bayramı” olmak üzere iki dini bayram bulunmaktadır. Hicri takvime göre iki ay ara ile önce Ramazan Bayramı sonrasında da Kurban Bayramı kutlanmaktadır. Toplumu bir araya getirici görev ... -
Diyalojik İletişim Teorisinin Temel İlkeleri Kapsamında E-Ticaret Şirketlerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
(2019)Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumlar da kendi varlıklarını hedef kitlelere tanıtmak ve hedef kitlelerini tanımak için interneti bir diyalog aracı olarak kullanmaya başlamıştır. Böylelikle diyalojik iletişimin de ... -
From Past to Present Evolution of the Logos: Apples, Shell CocaCola Cases
(Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-, 2019)[Abstract Not Available] -
GIDA SEKTÖRÜNDE ULUSAL ALANDA HİZMET VEREN MARKALARIN FACEBOOK PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİLERDEN GELEN YORUMLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2019-12)Marka; müşterilere karşı ürün veya hizmetin kimlik, kişilik, imaj, güven gibi unsurların birlikte sunulmasıyla oluşmaktadır. “Marka olmak” tüketici zihninde adeta ete kemiğe bürünmek anlamına gelmektedir. Artan rekabet ... -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Amasya Yerel Gazeteleri Ve Sosyal Medya Hesaplarının Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Teknolojinin Kullanımı: Ermenek Belediyesi Web Sitesinin Tematik İncelenmesi
(Palet Yayınları, 2018)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımı
(2015)[Abstract Not Available]