Bölüm "[Belirlenecek]" Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 46, listelenen: 21-40
-
MARDİN’DE ‘SÖZDEN ÖTE’ BİR SANAT ETKİNLİĞİ: ‘ULUSLARARASI MARDİN BİENALİ’
(2018)Uygarlıklar coğrafyasının kalbinde kurulmuş olan Mardin, Mısır’dan Hindistan’a uzanan antik mirasın geldiği en uç noktada yer almaktadır. Bu antik miras, çağlar boyu şehri besleyen mitoloji, sanat, müzik, edebiyat ve din ... -
Mardı·n’de Bı·r Sanat Etkı·nlı·ği: Uluslararası Mardı·n Bı·enalı·
(Gece Kitaplığı, 2018)[Abstract Not Available] -
Marka Bağlamında Bir Turizm Destinasyonu Olarak Türkiye
(2018)Günümüz ekonomik koşullarında küresel rekabetin temel dinamiklerinden birini markalar oluşturmaktadır. Tüketicilerin satın alma tutum ve davranışlarında belirleyici bir rol oynadığı görülen markaların bu bakımdan ürün ve ... -
MARKA BİLİNİRLİĞİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: ARÇELİK ÖRNEĞİ
(2018)Günümüzde neredeyse her birey akıllı telefon ve internet kullanıcı olmuştur. Dolayısıyla bireyler artık zamanlarının çoğunu internet ve cep telefonlarının sağladığı ortamlarda geçirmektedir. Bu ortamlardan biri de sosyal ... -
Marka Oluşturmada Televizyon Dizilerinin Rolü
(2018)Popüler kültür ürünü haline gelen televizyon dizileri, bir yandan modern hayatın yaşam biçimlerini temsil ederken, diğer yandan oluşturduğu karakterler ve işlediği konularla olması gerekeni göstermekte, topluma yaşam biçimi ... -
A Research on Presentation of Violence in Social Media Opinions of Facebook Users
(Journal of Media Critiques, 2015)[Abstract Not Available] -
SAĞLIK PERSONELİ VE HASTA İLETİŞİMİ: OCAK 2019’DAN GÜNÜMÜZE MEVCUT ÇALIŞMALAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2019)Sağlık alanında sağlık personelleri-hasta arasındaki iletişimi tanımlayan, etkileyen bir çalışma alanıdır, hasta iletişimi. Bu çalışma alanı adı altında hastaya olan yaklaşım, sağlık personeli-hasta arasında kurulan iletişim ... -
SAHTE HABERLER HAKKINDA İZLEYİCİ PERSPEKTİFİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2018)Bilgi çeşitliliğinin çok olması ve bilginin yayılmasının hızlı olduğu bu çağda sahte haberler bütün dünya için küresel bir sorun haline gelmiştir. Hem basılı hem de dijital medyada çarpıtılmış ya da yanlış bilginin kısa ... -
Sanatta Çi·rki·ni·n Temsi·li·
(2018)Estetik, salt bir güzel arayişi iken, sanat felsefesi hem güzeli, hem de çirkini içine almaktadir. Sanata göre çirkinin de bir estetik değeri vardir ve bu değer kiymetlidir. Mitolojik çağlari temsil eden heykel ve resimlerde ... -
Sessiz Çığlıklar: Kadına Yönelik Şiddet Üzerine Bir Araştırma
(Hegem Yayınevi, 2018)[Abstract Not Available] -
Siyasi Partilerin Web Siteleri Üzerine Bir Araştırma 7 Haziran 2015 Genel Seçimleri
(Global Media Journal Turkish EditionGlobal Media Journal Turkish Edition, 2015)[Abstract Not Available] -
SOSYAL MEDYADA BENLİK İNŞASI SUNUMU VE TÜKETİMİ
(2014-10-16)Benlik kavramı, bireyin toplumda değerli veya onaylanan olma özelliklerinin bütününü içermektedir. Onaylanma durumu, benliğin bir uzantısıdır. Sosyal medya ile bireyler, mevcudun yanı sıra yeni benlikler inşa edebilmektedir. ... -
SOSYAL MEDYANIN AİLE İLETİŞİMİNE YANSIMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)Bugün iletişim teknolojilerinde meydana gelen devinimler, insan yaşamında sosyal medyanın varlığını zorunlu hale getirmiştir. Toplumsal yaşama bakıldığında iletişim sıklıkla sosyal medya üzerinden sürdürüldüğü görülmektedir. ... -
SOSYAL MEDYANIN KURUMSAL İNOVASYON İÇİN KİTLE KAYNAK OLARAK KULLANIMI
(2014-05-05)Bir kurumun ekosisteminde yer alan paydaşlarla çok boyutlu ilişki ve iletişim kurması için yeni medya teknik ve araçları, önemli olanaklar sunmaktadır. Kişilerin ve kuruluşların gönüllü olarak katıldıkları sosyal medya ... -
SOSYAL MEDYA’DA İTİBAR YÖNETİMİ: 2018 YILI EN DEĞERLİ 5 TÜRK ŞİRKETİ’NİN TWİTTER HESAPLARININ İNCELENMESİ
(2018)Günümüzde şirketlerin değerli hale gelmesinde etkili olan unsurlardan biride manevi değerlere odaklanmasıdır. Küreselleşme ile birlikte uluslararası şirketlerin artması nedeniyle ürün hizmet kalitesi, ucuz fiyat gibi ... -
SÖZLÜ KÜLTÜRÜN SÖZLÜ İLETİŞİMLE HARMONİSİ: ŞAHMERAN
(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi_İNİF, 2018)[Abstract Not Available] -
Stratejik Siyasal İletişim Bağlamında Referandumlar 16 Nisan 2017 Anayasa Değişikliği Referandumu Twitter Analizi
(Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences, 2018)[Abstract Not Available] -
Tüketim Toplumunda Sağlıklı Yaşamın Popüler Hale Gelmesi İle Şekillenen Yeni Tüketim Biçimleri
(2019)Tüketim toplumunda bireylerin ulaşmayı hedefledikleri, arzuladıkları görünümler daima sahip olmadıkları “öteki” bedenlerdir. Bireyler, tüketim kültürü ile bir nesne haline dönüştürülen ve sunulan bedenleri medyada var olma ... -
TÜRKİYE DEKİ TELEVİZYON KANALLARINDA GÖSTERİLEN DİZİLERDE ŞİDDET OLGUSUNUN SUNUMU KARA PARA AŞK POYRAZ KARAYEL
(2015)[Abstract Not Available]