Tür "conferenceObject" İletişim Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
THE APPROACH OF TURKISH PRESS TO PATRIOT BATTERIES DEPLOYED ON SYRIA BORDERS OF TURKEY
(II. International Conference on Communication, Media, Technology and Design Famagusta – North Cyprus, 2013-05-03)There have been bloody clashes among opponents and Syria government for two years in Syria. Insurgents in Syria continue persistently their struggles which aim to overthrown Basher Al-Assad’s government and establish ... -
Gazetelerin Çocuklara Yönelik Cinsel İstismarı Sunumu Üzerine Bir Söylem Analizi Çalışması
(FIRAT ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ II. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU, 2011-10-14)Medyanın gündem belirleme rolü kabul edilen bir gerçektir. Medya bu rolünü yerine getirirken aslında bir kamu hizmeti yapmaktadır. Medya haberleri üretirken okunurluğu artırmak için haberlere duygusal öğeler eklemektedir. ... -
KOBİLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMA YOLUNDA ATILAN BİR ADIM: SOSYAL SERMAYE
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2011-10-25)Son yıllarda yoğun şekilde kullanılmaya başlayan “sosyal sermaye” kavramı, günümüzde sıklıkla ekonomi, sosyoloji ve politika bilimleri çerçevesinde tartışılmaktadır. Kavram, özellikle bireyler ve kurumlar arasında iletişim, ... -
KOBİ’LERDE HALKLA İLİŞKİLERİN ÖNEMİ VE GELİŞTİRİLMESİ
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2012-11-27)Son yıllarda giderek yaygınlaşan ve kurumlar ile Küçük ve Orta Büyüklükteki İşletme (KOBİ)’ler açısından önem kazanan faaliyet alanlarından birisi olan halkla ilişkiler, yeni bir yöntem değildir. İnsanlar, kurumlar ve ... -
Parfüm Reklamlarında Kadın ve Erkeklerin Cinsel Obje Olarak Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
(MAYIS 2019)ünümüz rekabet koşullarında firmalar tarafından ürünlerine ilişkin farkındalık yaratma çabasının bir uzantısı olarak başvurulan reklamlar, tüketicileri etkileme ve ikna etme araçlarının başında gelmektedir. ... -
REKLAM AJANSI ÇALIŞANLARININ ETİĞE İLİŞKİN TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(II. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU"Medya - Kültür İlişkisinde Etik", 2012)Günümüzde, etik konusunun en fazla dile getirildiği ve üzerinde tartışıldığı alanlardan birisi reklamcılık sektörüdür. Reklamcılık sektöründe gerçekleştirilen her bir faaliyet bir şekilde etikle ilişkilendirilerek ele ... -
SANAYİ KÜMELENMELERİ ve KOBİ’LER
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2012-11-27)Bir işletme, bir sipariş alır; gerekli planlamadan sonra ihtiyaç duyulan adımları izleyerek, ürünü hazırlar ve alıcısına gönderir. Küçük ve orta ölçekli bir firma için pek çok karmaşık ürünün tüm parçalarını üretmek ve bir ... -
YALIN İŞ MODELİ İNOVASYONU
(İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, 2011-11-25)İş dünyasında yapılan akademik araştırmalar, işletmelerin kalıcılığı, sürdürülebilir büyümesi, rekabetçiliği ve daha yüksek katma değer elde etmesinde ar-ge ile birlikte inovasyonun rolünü ve etkisini ortaya koymaktadır. ...