Tür "other" için listeleme
Toplam kayıt 33, listelenen: 1-20
-
THE EFFETS OF BORON (ORTHOBORIC ACID) SUPPLEMENTATION ON MEAT PROTEIN AND LIPID PROFILES OF LAYING HENS
(Proceedings of the INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ANIMAL SCIENCE (ISAS) 2016, Belgrade, Serbia, 2016-11-25)Boron is a metalloid element from Group IIIA of the periodic table. The principal uses for boron compounds include industrial purposes. It is believed to be boron an essential nutrient and influences the concentrations or ... -
GIDA SEKTÖRÜNDE ULUSAL ALANDA HİZMET VEREN MARKALARIN FACEBOOK PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİLERDEN GELEN YORUMLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2019-12)Marka; müşterilere karşı ürün veya hizmetin kimlik, kişilik, imaj, güven gibi unsurların birlikte sunulmasıyla oluşmaktadır. “Marka olmak” tüketici zihninde adeta ete kemiğe bürünmek anlamına gelmektedir. Artan rekabet ... -
Gümüşhanevî Dergâhında İcâzetnâme Geleneği
(Gümüşhane Üniversitesi Yayınları, 2013)Gümüşhanevî Dergâhı’ndan verilen ilim icâzetnâmelerinde bir disiplin ve bütünlüğün olduğu anlaşılmaktadır. İcâzetnâmeler, Osmanlı medreselerinin karakteristik özelliğini yansıtmakta ve Osmanlı medreselerinde okutulan dersler ... -
HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: ERMENEK BELEDİYESİ WEB SİTESİNİN TEMATİK İNCELENMESİ
(2018)Geçmişten günümüze değin bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, bir şekilde hayatımıza girmeyi başarmıştır. Bu teknoloji içerisinde web hizmeti de yer almaktadır. Günümüzde kullanılan web hizmeti, birçok ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM GEREKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2018)Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyo televizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısında onların düşüncelerini ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM ŞEKİLLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2018)Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyotelevizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısındaonların düşüncelerini ... -
Importance of DDGS in Ruminant Nutrition
(1st International Agricultural Science Congress 2018 VAN, 2018-05-12)Increasing population and developing technology increase the energy demand of the world. Risk of exhaustion of existing energy sources and the harmfull effects of fossil fuels on the environment bring into prominence ... -
Instagram’da Kadın Vücudunun Sunum Şekli Üzerine Örnek Profiller Üzerinden Eleştirel Bir Bakış
(2018)Günümüzde vaktimizin çoğunu geçirdiğimiz sosyal mecralar, hayatımızda önemli bir yere sahiptir. Sosyal medyada gördüğümüz görseller, videolar, mesajlar bizim hayata bakış açımızda değişimlere sebep olmaya başlamıştır. Bu ... -
International Conference on Analysis and Applied Mathematics (ICAAM 2020)
(AIP Publishing, 2021-02-09)The main objective of ICAAM is to promote and inspire new developments in mathematics and mathematical applications. For reaching our goal, we provide a forum for researchers and scientists who are working in the fields ... -
İletişim Bağlamında Kent Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
(2018)Teknolojik gelişmelerin hızla ivme kazanmasıyla birlikte günümüzde pek çok alandan tüketiciye ulaşmak mümkün hale gelmiştir. Tüketicilerin satın alma alışkanlıkları üzerinde etki yaratabilmek için her türlü mecranın kullanımı ... -
İletişim Bakış Açısından Yozgat Yöresi ‘Musa Türküsü’ Üzerine Bir Değerlendirme
(2018)İnsanların birbirini anlamasında kullanılan en etkili yollardan birisi iletişimdir. Bu yönüyle bakıldığında iletişimin, kişileri birbirine yakınlaştırdığından ve kişilerin aralarında bir bağ kurulmasına neden olduğundan ... -
İLETİŞİM BAKIŞ AÇISIYLA HAMAM KÜLTÜRÜ
(2018)Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
KARAÇAY-MALKAR TÜRKLERİNDE EVLİLİK GELENEĞİ
(USBK INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES SYMPOSIUM, 2019)[Abstract Not Available] -
Kitle İletişim Araçlarının Kamuoyu Oluşumundaki Rolü Üzerine Bir Araştırma
(2018)Günümüzde dördüncü büyük güç olarak anılan kitle iletişim araçları, kısa sürede en geniş kitlelere ulaşabilmektedir. Bir konu, durum ya da olay hakkındaki bilgiyi kitle iletişim araçları ile mümkün olan en kısa sürede, en ... -
KULLANIMLAR VE DOYUMLAR YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA X KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI: WHATSAPP ÖRNEĞİ
(2019-12)İnsanlığın var oluşundan itibaren sürdürülen iletişimin temelinde istek ve gereksinimler yatmaktadır. İletişim ihtiyaçlarının giderilmesi noktasında insanların günümüz teknolojilerinde yaşanan gelişmelerden etkilendiği ... -
MARDİN’DE ‘SÖZDEN ÖTE’ BİR SANAT ETKİNLİĞİ: ‘ULUSLARARASI MARDİN BİENALİ’
(2018)Uygarlıklar coğrafyasının kalbinde kurulmuş olan Mardin, Mısır’dan Hindistan’a uzanan antik mirasın geldiği en uç noktada yer almaktadır. Bu antik miras, çağlar boyu şehri besleyen mitoloji, sanat, müzik, edebiyat ve din ... -
MARKA BİLİNİRLİĞİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: ARÇELİK ÖRNEĞİ
(2018)Günümüzde neredeyse her birey akıllı telefon ve internet kullanıcı olmuştur. Dolayısıyla bireyler artık zamanlarının çoğunu internet ve cep telefonlarının sağladığı ortamlarda geçirmektedir. Bu ortamlardan biri de sosyal ... -
Marka Oluşturmada Televizyon Dizilerinin Rolü
(2018)Popüler kültür ürünü haline gelen televizyon dizileri, bir yandan modern hayatın yaşam biçimlerini temsil ederken, diğer yandan oluşturduğu karakterler ve işlediği konularla olması gerekeni göstermekte, topluma yaşam biçimi ... -
Okul öncesi öğretmenlerinin aile katılım düzeylerinin incelenmesi
(HEDEF CS, 2019)Eğitim sisteminin temeli olan ve bireyin gelişimi için oldukça önemli olan okul öncesi eğitim, eğitim sisteminin en önemli basamağıdır. Okul öncesi eğitimin etkili ve verimli olması için aile katlımı ile bütünleştirmek ... -
Properties of Aftershock Sequence of the 2003 Bingöl, MD=6.4, (Turkey) Earthquake
(Pure and Applied Geophysics, 2008)Aftershock sequences of the magnitude MW ¼6.4 Bingo¨l earthquake of 1 May, 2003 (Turkey) are studied to analyze the spatial and temporal variability of seismicity parameters of the b value of the frequencymagnitude ...