Yazar "Yıldız, Salih" için listeleme
-
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları
Tehci, Ali (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)Bu tez çalışmasının amacı, mağaza imajı boyutlarından fiyat, atmosfer, personel, uygunluk, ürün faktörlerinin müşteri tatmini ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri ile müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin ağızdan ağıza ... -
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları: Ordu ilinde bir uygulama
Yıldız, Salih; Tehci, Ali (2014)Bu çalışmanın amacı, mağaza imajı boyutlarının müşteri tatmini ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri ile müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin ağızdan ağıza iletişime etkilerinin araştırılmasının yanında tüketicilerin ... -
Dijital ve doğrudan pazarlamanın marka değeri üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi
Yılmaz, Özlem (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Bu çalışmada dijital pazarlama ve doğrudan pazarlamanın marka değeri üzerindeki etkisinin belirlenmesi ve aralarındaki farkın değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın örneklemini Gümüşhane'de çeşitli markalara ait ... -
Effective Marketing in Contemporary Globalism
Chiristiansen, Bryan; Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (IGI Global, 2014-06)The 21st century has brought about many changes in the economic realm due to acceleration of globalization. The competitive landscape in numerous areas must always be reinvented to account for these changes, therefore ... -
Elektronik pazarlamada müşteri sadakatinin geliştirilmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
Yıldız, Salih; Ük, Zuhal Çilingir (2010)E-sadakatin geliştirilmesinde kalite ve güven en önemli unsurlardır. Bu çalışmanın amacı, e-hizmet pazarlamasında kalite unsurlarını belirleyerek, e-hizmet kalitesinin etatmin ve e-güven aracı etkisiyle e-sadakat üzerindeki ... -
ELEKTRONİK HİZMET KALİTESİ ALGILAMALARI: BİREYSEL İNTERNET BANKACILIĞI KULLANICILARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yıldız, Salih; Karadirek, Gökhan (2014)Günümüzde bankacılık işlemlerinin nerdeyse tamamı elektronik ortamlar sayesinde internet bankacılığı ile yapılabilmektedir. Bu yüzden internet bankacılığı hizmetlerinin müşteriler tarafından nasıl algılandığı önemli bir ... -
Factors Affecting Electronic Service Brand Equity
Yıldız, Salih; Kurtuldu, Hüseyin Sabri (IGI Global, 2013-11)The purpose of this study is to determine the factors affecting electronic service brand equity and to investigate consumers’ perceptions of the electronic service brands they prefer. Additionally, the study, based on the ... -
Futbolda sosyal medya iletişimi ve marka değeri: Trabzonspor ve taraftarları üzerine bir araştırma
Demir, Okan (Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Bulunduğumuz yüzyılda futbol kitleleri peşinden sürükleyen, farklı kültürlere sahip insanları bir araya getiren bir olgu olarak ortaya çıkmıştır. Futbolun bu birleştirici özelliği ekonomiden siyasete kadar farklı alanlarda ... -
Gelen pazarlamanın ağızdan ağıza pazarlama, marka bilinirliği ve satın alma niyeti üzerindeki etkisi
Kırmızıbiber, Ahmet (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Geleneksel pazarlama teknikleri teknoloji ile birlikte giderek artan dijital pazarlama için yetersiz kalmıştır. Dijital pazarlama işletmelere yeni fırsatlar sunarken yeni tekniklerin uygulanmasını da gerekli kılmıştır. Bu ... -
Handbook of research on effective marketing in contemporary globalism
Christiansen, B.; Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (IGI Global, 2014)The 21st century has brought about many changes in the economic realm due to acceleration of globalization. The competitive landscape in numerous areas must always be reinvented to account for these changes, therefore ... -
Havalimanı iç hatlar terminalinde sunulan hizmetlerin kalitesini etkileyen faktörlerin belirlenmesine yönelik bir araştırma: Trabzon Havalimanı örneği
Çavuşoğlu, Orhan (Gümüşhane Üniversitesi, 2016)Bu çalışmanın amacı havalimanı iç hatlar terminallerinde sunulan hizmetlerin kalitesini etkileyen faktörleri belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda yapılan literatür incelemesi sonucunda havalimanına ulaşım, güvenlik, chek-in, ... -
Havayolu taşımacılığında hizmet deneyimi ve marka deneyiminin, memnuniyet ve satın alma niyeti üzerindeki etkileri: Erzincan ilinde bir uygulama
Özatman, Tuba (Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Gün geçtikçe yaygınlaşan modern tüketim anlayışıyla birlikte müşterilerin markalardan beklentileri işlevsel yarar sağlamaktan çok onları duygusal olarak markaya bağlayacak, heyecanlandıracak, kalplerine dokunacak unutulmaz ... -
Influencer (nüfuz) pazarlamasında tüketici satın alma niyetini etkileyen faktörler: Sosyal medya kullanıcıları üzerine bir araştırma
Demirci, Şerif (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Bu çalışmanın amacı; genç nüfus arasında popüler olan Influencer (Nüfuz) pazarlamasında Sosyal Medya kullanıcılarını etkileyen satın alma faktörlerini belirleyip, tüketicilerin satın alma gerçekleştirirken nelere dikkat ... -
International Scientific Researches Congress 2020 Gümüşhane
Yıldız, Salih; Tosunoğlu, Büşra; Özdemir, Muhlis; Yıldız, Salih; Tosunoğlu, Büşra; Özdemir, Muhlis (Gümüşhane Üniversitesi, 2020)Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi 2020 Gümüşhane 03 - 05 Aralık 2020, Gümüşhane / TÜRKİYE -
Islamic marketing as a new marketing trend: an application for determining consumers’ Islamic bank selection criteria
Yıldız, Salih; Yıldız, Emel; Topal, Mehmet Hanefi ("Business Perspectives" Banks and Bank Systems International Research Journal, 2014)In recent years, Islamic banks have been preferred more and more by consumers. The purpose of this study is to determine consumer attitudes towards Islamic banks and to examine the criteria which affect consumers’ bank ... -
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
Kurtuldu, Hüseyin Sabri; Çilingir, Zuhal; Yıldız, Salih (13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008-10-25)[Abstract Not Available] -
Kulaktan kulağa iletişim: Alışveriş merkezi müşterileri üzerinde bir pilot çalışma
Çalışmanın amacı “alışveriş atmosferinde algılanan olumlu ve olumsuz etkiler” ve “hizmet kalitesi” değişkenlerinin, “hizmetten sağlanan faydasal ve hedonik değer” ve “müşteri memnuniyeti” üzerindeki; değer ve memnuniyet ... -
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜ: CEP TELEFONU KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yıldız, Salih; Kırmızıbiber, Ahmet (2020)Özgünlük modern pazarlamanın temelini oluşturan yapı taşlarından bir tanesi olup, rekabet avantajı, pazar payı ve kârlılığı artırmanın önemli bir kaynağıdır. Birbirine benzeyen ürün ve hizmetlerin yer aldığı piyasalarda ... -
Markalaşmanın marka sadakatine etkisi: Cep telefonu üzerine bir inceleme
Agdaş, Mustafa (Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Gelişen dünya pazarında firmaların ayakta kalabilmesinin en önemli yollarından biri de ürünlerini daha iyi ve daha farklı bir konuma getirip müşteri memnuniyetine sunmasıdır. Firmaların pazarlama çabalarının daha iyi ... -
MARKETLERDE ÜCRETLİ PLASTİK POŞET UYGULAMASINA YÖNELİK TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ
Avcı, İbrahim; Yıldız, Salih (2020)Sağladığı avantajlar nedeniyle tüketicilerin hayatında önemli bir yere sahip olan plastik poşetler, üretim ve tüketim aşamasında neden olduğu zararlardan dolayı kullanımı konusunda tartışmalara neden olmak?tadır. Gerek ...