Yazar "Yıldız, Emel" için listeleme
-
Duygusal emeğin tükenmişlik üzerindeki etkisinin psikolojik sermaye bağlamında incelenmesi: Sağlık çalışanları üzerine bir araştırma
Coşkun, Kübra (Gümüşhane Üniversitesi, 2018)Kişilerin geliştirilebilir ve ölçülebilir pozitif psikolojik kapasitelerini temsil eden psikolojik sermaye, son zamanlarda hizmet sektöründe öneminin fark edilmesiyle birlikte pozitif örgütsel davranış bilimciler için ... -
Effective Marketing in Contemporary Globalism
Chiristiansen, Bryan; Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (IGI Global, 2014-06)The 21st century has brought about many changes in the economic realm due to acceleration of globalization. The competitive landscape in numerous areas must always be reinvented to account for these changes, therefore ... -
Elektronik hizmet ortamının marka değerine etkisinde ağızdan ağıza iletişimin aracı ve düzenleyici etkileri
Koçan, Mahmut (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Uluslararası marka değerleme şirketi Brand Finance tarafından 2021 yılında yayınlanan en güçlü küresel markalar arasında Amazon, Tmall gibi elektronik ticaret perakende markaları yer almaktadır. Bu bağlamda çalışma elektronik ... -
ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM: TÜKETİCİLERİN ELEKTRONİK PLATFORMLARDA YORUM YAZMA DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Yıldız, Emel (2016)Bu çalışmanın amacı motivasyon faktörleri ile kültür faktörlerinin elektronik ağızdan ağıza iletişim davranışı üzerindeki etkilerinin araştırılmasıdır. Araştırma kapsamında 561 tüketiciye uygulanan elektronik anketten elde ... -
Handbook of research on effective marketing in contemporary globalism
Christiansen, B.; Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (IGI Global, 2014)The 21st century has brought about many changes in the economic realm due to acceleration of globalization. The competitive landscape in numerous areas must always be reinvented to account for these changes, therefore ... -
Islamic marketing as a new marketing trend: an application for determining consumers’ Islamic bank selection criteria
Yıldız, Salih; Yıldız, Emel; Topal, Mehmet Hanefi ("Business Perspectives" Banks and Bank Systems International Research Journal, 2014)In recent years, Islamic banks have been preferred more and more by consumers. The purpose of this study is to determine consumer attitudes towards Islamic banks and to examine the criteria which affect consumers’ bank ... -
İNSTAGRAM FENOMENLERİNİN GÖRSEL VE SÖZEL PAYLAŞIMLARININ MARKA TUTUMU, MARKA DEĞİŞTİRME VE ELEKTRONİK KULAKTAN KULAĞA PAZARLAMA ÜZERİNE ETKİSİ
Yıldız, Emel; Avcı, İbrahim (2019)Bu araştırmada, İnstagram fenomenlerinin herhangi bir marka ile ilgili olarak yaptıkları paylaşımlardaki görsel ve sözel içeriklerin, marka değiştirme, marka tutumu ve elektronik kulaktan kulağa pazarlama niyeti üzerindeki ... -
Kitap kapağı tasarımının tüketici satın alma niyetine olan etkisi: Konjoint analizi uygulaması
Arslantaş, Kübra (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Bu tez çalışmasının amacı, ambalaj tasarımının tüketici satın alma niyetine etkisinin konjoint analizi yardımı ile belirlenmesidir. Ancak daha derine inildiğinde çalışmamızda toplum ve bireysel gelişimin temel taşı olan ... -
Konut pazarlaması: Gümüşhane ilinde tüketicilerin konut satın alma davranışlarını ölçmeye yönelik bir uygulama
Şibil, Özlem (Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Bu çalışmanın amacı, mülkiyet özellikleri, mülkiyet görünümü, mülkiyet çevresi ve batıl inanç olmak üzere dört bağımsız değişkenin konut satın alma niyeti üzerindeki etkilerini incelemektir. Çalışmada ayrıca demografik ... -
Marka Aşkının Öncülleri ve Sonuçları: Doğu Karadeniz Bölgesinde Bir Uygulama
Yıldız, Emel; Günaydın, Reyhan (2019)Önceleri tüketiciler istek ve ihtiyaçlarını sınırlı seçenekler arasından karşılarken günümüzde teknolojinin gelişmesinin getirdiği erişim kolaylığı ile seçeneklerin sayısı artmıştır. Bu nedenle, markaya karşı duygusal ve ... -
Marka nefreti motivasyonlarının ve davranışlarının belirlenmesi
Günaydın, Reyhan (Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Bu çalışmanın amacı; deneyimsel kaçınma, ahlaki kaçınma ve kimlik kaçınmasının marka nefreti üzerindeki etkilerini belirlemektir. Ayrıca bu çalışma da marka nefretinin; marka intikamı, marka değiştirme niyeti, elektronik ... -
The measurement of distributor performance with a multi-criteria decision making method
Yıldız, Salih; Yıldız, Emel ("Business Perspectives" Innovative Marketing International Research Journal, 2013)Performance measurement is gained importance by academicians and businesses. By measuring performance businesses can see what they achieve, quantify their effectiveness, identify opportunities for improvement and compare ... -
Preface_2
Christiansen, B.; Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (IGI Global, 2013)[No abstract available] -
Preface_3
Christiansen, B.; Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (IGI Global, 2013)[No abstract available] -
Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
Chiristiansen, Bryan; Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (IGI Global, 2013-11)As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of ... -
Transcultural marketing for incremental and radical innovation
Christiansen, B.; Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (IGI Global, 2013)As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of ... -
TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ, ALGILANAN KALİTE VE MARKA SADAKATİNİN MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KREM ÇİKOLATA TÜKETİCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yıldız, Emel; Koçan, Mahmut (2019)Bu çalışmanın amacı, tüketici etnosentrizmi, algılanan kalite ve marka sadakatinin marka kişiliği üzerindeki etkilerinin belirlenmesidir. Çalışmada ayrıca tüketici etnosentrizminin algılanan kalite ve marka sadakati ... -
Üniversite Tercihlerinde Prestij, Deneyim ve Kulaktan Kulağa İletişimin Etkisi
Yıldız, Emel; Koçan, Mahmut (2019)Bu çalışmanın amacı, üniversite tercihlerinde algılanan dışsal prestijin öğrenci ödüllendirme deneyimi üzerindeki etkisini belirlemek ve öğrenci ödüllendirme deneyiminin de kulaktan kulağa iletişim (gelişen ihtiyaçlar, ... -
YEREL EKONOMİLERDE KREDİ KARTI KULLANIM DÜZEYİ: GÜMÜŞHANE İLİ ÖRNEĞİ
Yıldız, Salih; Yıldız, Emel (2016)Günümüzün küreselleşen piyasaları tüketicilere daha fazla ürün ve hizmet çeşidinden faydalanma imkanı sunarken tüketicilerin elde ettikleri kıt kaynakları daha etkili kullanma sıkıntısını da beraberinde getirmektedir. ...