Yazar "Cengiz, Ekrem" için listeleme
-
Acil yardım, kurtarma ve müdahale çalışanlarının liderlik stilleri ile çatışma yönetim stratejilerinin ilişkisi üzerine bir çalışma: Erzurum ili örneği
Turan, Melikşah (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)Yönetim, yönetici, lider ve çatışma kavramları bireysel farklılıklardan doğan kavramlardır. Yönetim; mevcut kaynakları amacına uygun, verimli bir şekilde kullanmak için yapılan çalışmalar bütünüdür. Yönetici; yönetim gücünü ... -
Acil yardım, kurtarma ve müdahale çalışanlarının ruhsal zeka ve tükenmişlik düzeylerinin belirlenmesi üzerine bir çalışma: Gümüşhane ili örneği
Çat, Sedat (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)Ruhsal zeka, yaşamın hem fiziksel tarafı ile hem de manevi yönüyle ilgilenen, bilginin eksiksiz ve doğru anlaşılmasını sağlamayan bir zeka türüdür. Bireyin iç dinamiklerinin azalması olarak ifade eden tükenmişlik, insanlarla ... -
Afet bilinci ve kader ilişkisi: Gümüşhane örneği
Oyanık, Mazhar (Gümüşhane Üniversitesi, 2015)Afet; bir toplumu derinden sarsan, ciddi can ve mal kayıpları yaşatan doğal veya insan kaynaklı olaylardır. Ülkemizde meydana gelen çeşitli afetlerden dolayı içinde bulunduğumuz coğrafyada insanlar sürekli afet riski ... -
Afete hazırlık davranışlarına etki eden inanç, değer ve tutum faktörlerinin incelenmesi: İzmir ili örneği
Oral, Vildan (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Afetler açısından riskli ülkelerden olan Türkiye'de yapılan mevzuat değişiklikleri, kurulan sistemler, yürütülen eğitim kampanyaları ile güvenlik açığını ortadan kaldırmak adına yapılan çalışmalar süreklilik arz etmesine ... -
Akademisyenlerin iş stresi ile iş motivasyonu ilişkisinin incelenmesi
Aslan, Zeynep (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)Modern çağda, örgütler insan odaklı çalışmanın önemi konusunda büyük bir gelişim göstermişlerdir. Çalışanların iş memnuniyeti iş performanslarına bu ise örgütün performansına yansımaktadır. Çalışanların başarıya ulaşmak ... -
AKADEMİSYENLERİN İŞ STRESİ İLE İŞ MOTİVASYONU İLİŞKİSİ
Aslan, Zeynep; Cengiz, Ekrem (2015)Modern çağda, örgütler insan odaklı çalışmanın önemi konusunda büyük bir gelişim göstermişlerdir. Çalışanların iş memnuniyeti iş performanslarına bu ise örgütün performansına yansımaktadır. Çalışanların başarıya ulaşmak ... -
Analysis of the Multi-Item Dimensionality of Patients' Perceived Value in Hospital Services
Teke, Abdulkadir; Cengiz, Ekrem; Cetin, Mehmet; Demir, Cesim; Kirkbir, Fazil; Fedai, Turan (Springer, 2012)The purpose of this research is to analyse the multi-item dimensionality of patients' perceived value in hospital service. A total of 564 patients administered to Gulhane Military Medical Academy were surveyed. Sample ... -
Balık Tüketimi Tercihlerini Belirleyen Demografik Faktörler
Cengiz, Ekrem; Topal, M. Hanefi (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009-12)[Abstract Not Available] -
Bankalarda ilişkisel bağ stratejilerinin müşteri sadakatine etkisi
Er, Bünyamin; Cengiz, Ekrem (2009)Bu araştırmada, banka sektöründe ilişkisel bağlar, müşteri değerleri ve müşteri sadakati arasındaki ilişkiler araştırılmıştır. Veriler, tesadüfî olmayan örnekleme metoduyla belirlenen 236 banka müşterisinden elde edilmiştir. ... -
Basic instruments in European Union urbanization policy
Cengiz, Ekrem (Peter Lang AG, 2020)[No abstract available] -
Bireylerin kredi kartlarını değiştirme tutumları
Cengiz, Ekrem (2009)Kredi kartları kağıt paranın yerini almaya aday günümüzün popüler ödeme araçlarıdır. Türkiye’de 1990’lardan sonra yaygın olarak kullanılmaya başlanmıştır. Bankalar da hızla gelişen kredi kartı pazarında söz sahibi olmak ... -
Ekonomik kriz dönemlerinde müşteri memnuniyeti ve proaktif pazarlama ilişkisi
Cengiz, Ekrem (2009)Ekonomik krizler firmaların performanslarını dolayısıyla da müşteri memnuniyetlerini etkileyen önemli iş dönemleridir. Her firma ekonomik krizden aynı oranda ve aynı şekilde etkilenmez. Bazı firmalar ekonomik krizleri ... -
Firmaların web sitelerinde bulunması istenilen içerik ve kalite unsurları: Türkiye'de faaliyet gösteren kargo firmalarının web sitelerine dair bir çalışma
Aydın, Nagehan; Aydın, Nagehan (Gümüşhane Üniversitesi, 2013)Zaman ve mekan bağımlılığı olmaksızın dünyanın herhangi bir yerinden istenilen bilgiye ulaşma imkanı sağlayan, anlık ileti alışverişi yaparak karşılıklı etkileşim ve geri bildirimle iletişimi biçimlendiren internet, etkileşim ... -
Gümüşhane Üniversitesinin İl Ekonomisine Katkısı
Zeybek, Halil İbrahim; Cengiz, Ekrem; Çam, Alper Veli; Çam, Handan (Gümüşhane Üniversitesi, 2018)2008 yılında kurulan Gümüşhane Üniversitesi ile birlikte Gümüşhane ili gözle görülür bir değişime sahne olmuştur. Bu değişimin rakamlarla ortaya konulması, özellikle üniversitenin paydaşları açısından önem arz etmektedir. ... -
Hekimlerin empatik özelliklerinin ölçümü ve bu ölçümlerin demografik değişkenlere göre değişimi
Teke, A. Kadir; Cengiz, Ekrem; Demir, Cesim (2010)Empati, bir kişinin kendini karşısındaki kişinin yerine koyarak, olaylara onun bakış açısı ile bakması, o kişinin duygu ve düşüncelerini doğru olarak anlaması ve bu durumu iletmesi sürecidir. Hekimlik mesleği gibi insanla ... -
Hizmet Hatası Telafi Stratejileri, Hizmet Kalitesi Algısı ve Kurumsal İmaj Algısı Arasındaki İlişki: Konaklama İşletmeleri Örneği
Akdu, Serap; Cengiz, Ekrem (2020)Amaç – İşletmelerin yaşanan yoğun rekabet şartlarında varlıklarını devam ettirebilmeleri için değişen müşteri isteklerini karşılayabilmeleri gerekmektedir. Bu amaçla işletmelerin, müşteriler için önemli olan hizmet kalitesi, ... -
İnternette ağızdan ağıza pazarlama faaliyetini motive eden faktörler: Gümüşhane, Trabzon ve Giresun örneği
Kurt, Hande (Gümüşhane Üniversitesi, 2013)İnsanlar günümüzde birçok yöntemle uygulanan pazarlama mesajlarıyla karşı karşıya kalmaktadırlar. Bu nedenle güvenilir tavsiyelere olan ihtiyaç her geçen gün artmakta ve tüketiciler farklı arayışlara girmektedirler. Bu ... -
İş etiğinin iş tatminine etkisi: Gümüşhane kamu kurumları çalışanları örneği
Seyrek, Emre (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)Gelişen ve küreselleşen dünyada rekabet koşulları gün geçtikçe değişmekte ve zorlaşmaktadır. Bu koşullar içinde örgütler rakipleri karşısında daha başarılı bir yönetim ve iş yaşamı sürdürmeleri için çalışanlarının ve ... -
İŞ ETİĞİNİN İŞ TATMİNİNE ETKİSİ: GÜMÜŞHANE KAMU KURUMLARI ÇALIŞANLARI ÖRNEĞİ
Seyrek, Emre; Cengiz, Ekrem (2014)İş etiği, iş yerindeki personelin neyi nasıl yapacağı, değişik durumlarda nasıl davranacağı, kişiler arası münasebetlerin nasıl olması gerektiği, çalışan yönetici ilişkilerinin ne şekilde olacağını tespit eder. İş tatmini, ... -
Kentsel risklerin belirlenmesi kapsamında afetlerde güvenli şehir değerlendirme ölçütlerinin tespiti
Turan, Melikşah (Gümüşhane Üniversitesi, 2021)Afetler insanların ve toplulukların güvenlik ve refahlarının zarar görmesine neden olabilirler. Afetin etki derecesi yapılı çevremiz ve toplumdaki çeşitli faktörler ile doğrudan ilişkilidir. Afetlerin olumsuz etkilerinin ...