Yazar "Özsoy, Tufan" için listeleme
-
Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması: Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama
Özsoy, Tufan; Gelibolu, Levent (Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2013)Gelişen teknoloji ve artan iletişim imkânları sayesinde pazarlamada, işletmelerin müşterilerine ulaşmaları ve pazarlama stratejileri geliştirmeleri konusunda önemli değişiklikler yaşanmaktadır. Artan rekabet, işletmelerin ... -
Disiplinlerarası Bakış Açısı ile Çevre "Tüketim ve Çevre İlişkisi"
Özsoy, Tufan (hiperlink, 2014-08)[Abstract Not Available] -
Information content of printed ads belong to a transitional period
Özsoy, Tufan (2014)Bu çalışma, basılı reklamların analizinin ötesine geçerek reklamlardan ilgili döneme ait ekonomik ve kültürel değişimin etkisini görmeye çalışmaktadır. Reklamların bilgi içeriğine yönelik alan yazında çok sayıda çalışma ... -
Meslek Yüksek Okulu öğrencilerinin pazarlama algısı: Bir vakıf ve bir devlet meslek yüksek okulunda uygulama
Özsoy, Tufan; Gelibolu, Levent (2010)Öğrencilerin tutum ve beklentilerinin tespiti; pazarlama müfredatının geliştirilmesi, ders içeriklerine uygun materyallerin belirlenmesi ve uygun öğretim tekniklerinin yaygınlaştırılması adına önem taşımaktadır. Pazarlamanın ... -
TÜRKİYE’DEKİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MOBİL TELEFON VE MOBİL UYGULAMA TERCİHLERİ
Özsoy, Tufan; İzmir, Onur (2016)Teknolojide yaşanan hızlı gelişmeler ürünlerin yaşam döngüsünü önemli ölçüde kısaltmıştır. Pazara girdiğinde ilgi toplayan son teknoloji ürünler kısa sürede demode olmaktadır. Çekirdek ürün faydası mobil ses iletimi olan ...