Yazar "Özkan, Şakira" için listeleme
-
DUYGUSAL SATIŞ VAADİ (ESP): DUYGU ÇEKİCİLİĞİNİN MARKA İTİBARINA ETKİSİ
Aslan, Emre Ş.; Özkan, Nihal; Özkan, Şakira; Değer, Mezra (2019)Markalar arasındaki rekabetin artması sonucunda markalarla ilgili farkındalık oluşturabilmek ve tüketicinin zihninde yer edinebilmek için markalar farklı reklam çekiciliklerini kullanılmaktadırlar. Bu reklam çekiciliklerinden ... -
MARKALAR REKLAM İLE GÜNDEM BELİRLER Mİ? AKILDA KALAN REKLAMLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Aslan, Emre Ş.; Değer, Mezra; Özkan, Şakira; Özkan, Nihal (2019)Pazarlama, rekabet ve iletişim alanının ilerlemesi ve bu denli gelişmesi markalar açısından avantajlı olduğu kadar dezavantajlı bir durum haline de gelmiştir. Birçok marka karşılaştıkları dezavantajlı durumu avantaja ... -
X, Y ve Z kuşaklarının Instagram ve Facebook aracılığıyla oluşturdukları imaj
Özkan, Şakira (Gümüşhane Üniversitesi, 2020)Sosyal medya uygulamaları arasında oldukça popüler olan Instagram ve Facebook, kullanıcılar tarafından aktif olarak kullanılmaktadır. Kuşaklara göre farklı kullanım şekli ve düzeyi olan bu uygulamalar, imaj oluşturmaya ...