Başlık için listeleme
Toplam kayıt 5394, listelenen: 3206-3225
-
Mark Ravenhill's some explicit polaroids: a play as the reverberation of consumerist culture
(Elsevier Science Bv, 2014)Some Explicit Polaroids is one of the most sensational plays reflects consumerist culture of 2000s twentysometings is described as controversial. Some Explicit Polaroids is a political criticism on the confrontation of the ... -
Marka Aşkının Öncülleri ve Sonuçları: Doğu Karadeniz Bölgesinde Bir Uygulama
(2019)Önceleri tüketiciler istek ve ihtiyaçlarını sınırlı seçenekler arasından karşılarken günümüzde teknolojinin gelişmesinin getirdiği erişim kolaylığı ile seçeneklerin sayısı artmıştır. Bu nedenle, markaya karşı duygusal ve ... -
Marka Bağlamında Bir Turizm Destinasyonu Olarak Türkiye
(2018)Günümüz ekonomik koşullarında küresel rekabetin temel dinamiklerinden birini markalar oluşturmaktadır. Tüketicilerin satın alma tutum ve davranışlarında belirleyici bir rol oynadığı görülen markaların bu bakımdan ürün ve ... -
MARKA BİLİNİRLİĞİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: ARÇELİK ÖRNEĞİ
(2018)Günümüzde neredeyse her birey akıllı telefon ve internet kullanıcı olmuştur. Dolayısıyla bireyler artık zamanlarının çoğunu internet ve cep telefonlarının sağladığı ortamlarda geçirmektedir. Bu ortamlardan biri de sosyal ... -
Marka Değerindeki Değişimin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
(2018)Marka değerlemesinde kullanılan yöntemlerin hesaplama biçimindeki farklılık, marka değeri hesaplamasında rakamsal farklılıklara yol açmaktadır. Bu durum bilgi kullanıcıları için daha net bir verinin kullanımını kaçınılmaz ... -
Marka nefreti motivasyonlarının ve davranışlarının belirlenmesi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Bu çalışmanın amacı; deneyimsel kaçınma, ahlaki kaçınma ve kimlik kaçınmasının marka nefreti üzerindeki etkilerini belirlemektir. Ayrıca bu çalışma da marka nefretinin; marka intikamı, marka değiştirme niyeti, elektronik ... -
Marka Oluşturmada Televizyon Dizilerinin Rolü
(2018)Popüler kültür ürünü haline gelen televizyon dizileri, bir yandan modern hayatın yaşam biçimlerini temsil ederken, diğer yandan oluşturduğu karakterler ve işlediği konularla olması gerekeni göstermekte, topluma yaşam biçimi ... -
MARKA ÖZGÜNLÜĞÜ: CEP TELEFONU KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2020)Özgünlük modern pazarlamanın temelini oluşturan yapı taşlarından bir tanesi olup, rekabet avantajı, pazar payı ve kârlılığı artırmanın önemli bir kaynağıdır. Birbirine benzeyen ürün ve hizmetlerin yer aldığı piyasalarda ... -
Marka Ve Sosyal Sorumluluk: Kişisel Bakım Markaları Örneği
(2018)Bu çalışmada, öncelikle günümüzde marka kavramının önemine değinilerek pazarlama, tanıtım ve reklamla ilişkisi değerlendirilmiştir. Aynı zamanda birey-marka ilişkisi ve marka-toplum ilişkisi ele alınarak markaların sosyal ... -
MARKALAR REKLAM İLE GÜNDEM BELİRLER Mİ? AKILDA KALAN REKLAMLAR ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2019)Pazarlama, rekabet ve iletişim alanının ilerlemesi ve bu denli gelişmesi markalar açısından avantajlı olduğu kadar dezavantajlı bir durum haline de gelmiştir. Birçok marka karşılaştıkları dezavantajlı durumu avantaja ... -
MARKALARIN KRİZ DÖNEMLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI STRATEJİLERİ: GEZİ PARKI OLAYLARI SÜRECİNDE TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2016)Krizler içerisinde barındırdıkları bilinmeyenler ile etkiledikleri unsurların korkulu rüyalarıdır. Bu unsurların başında da ekonomik bir güç olmaları nedeniyle markalar gelmektedir. Markalar için kriz yönetimi hayati bir ... -
Markaların Sosyal Medyada Gündem Belirlemesinde Etkili Olan Marka 2.0 Stratejileri
(2015)Sosyo-ekonomik hayatın en önemli değerlerinden biri olan markalar, çeşitli yöntemler kullanarak tüketicinin zihniden yer almaya çalışmaktadır. Zaman zaman ülke ekonomilerinden daha büyük bir değere ulaşan markaların ... -
Markalaşmanın marka sadakatine etkisi: Cep telefonu üzerine bir inceleme
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Gelişen dünya pazarında firmaların ayakta kalabilmesinin en önemli yollarından biri de ürünlerini daha iyi ve daha farklı bir konuma getirip müşteri memnuniyetine sunmasıdır. Firmaların pazarlama çabalarının daha iyi ... -
Markanın Fıkhî Hükümleri
(Gümüşhane Üniversitesi Yayınları, 2018)Marka; fıkıh için yeni bir olgudur. Bununla birlikte onu fıkhî açıdan ele almak ve onunla ilgili hükümleri tespit etmek mümkün hatta gereklidir. Zira fıkıh ilmi, yükümlülerin hayatlarını yönlendiren, fiillerinin hükmünü ... -
Market Structure of the Turkish Pharmaceutical Industry
(2018)The market structure of the Pharmaceutical Industry, which has an extremely important both socially and economically position, is carefully monitored by regulatory authorities. The consantration of pharmaceutical companies ... -
Marketing approach for non-profit organizations
(IGI Global, 2016)All marketing definitions focus on the same point: customer orientation and the satisfaction of customer needs. Within this framework, although marketing approach in most of studies primarily deal with institutions and ... -
MARKETLERDE ÜCRETLİ PLASTİK POŞET UYGULAMASINA YÖNELİK TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ BELİRLENMESİ
(2020)Sağladığı avantajlar nedeniyle tüketicilerin hayatında önemli bir yere sahip olan plastik poşetler, üretim ve tüketim aşamasında neden olduğu zararlardan dolayı kullanımı konusunda tartışmalara neden olmak?tadır. Gerek ... -
Matematiksel Modelleme Kullanılan Fizik Derslerinin Öğretmen Adaylarının İlgi Günlük Hayat ve Diğer Derslerle İlişkilendirmelerine Etkisi
(2015)Farklı disiplinlerin birbirleri ile ilişkilendirilerek öğrenilmesi bireylerin fen-teknolojitoplum bağını kurmalarına olumlu katkılar sağlamaktadır. Bu noktadan hareketle çalışmanın amacı; Doğrusal ve Düzlemde hareket ... -
Materialistic Tendency and Conspicuous Consumption Behavior: The Mediating Role of Social Media Usage
(ISTANBUL UNIV, METHODOLOGY & SOCIOLOGY RESEARCH CENTER, 2023)This research focuses on the materialistic tendencies and conspicuous consumption behaviors of consumers, especially in today's social media age. The research's goal is to determine the effect of materialistic tendencies ...