Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorArıtan, Tolga
dc.contributor.authorAkyüz, Ahmet Mutlu
dc.date.accessioned2021-11-09T19:56:19Z
dc.date.available2021-11-09T19:56:19Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn2147-9208
dc.identifier.issn2147-9194
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TVRrM01qRXdNQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/4796
dc.description.abstractÇalışmada tüketicilerin otomobil markalarına olan marka sadakatlerinin tespit edilmesini ve tüketicilerin ileriki dönemlerdeki marka tercihlerinin öngörülmesi amaçlanmaktadır. Sonuçta, katılımcıların en yüksek marka bağlılığını AUDİ, MERCEDES ve OPEL markalarına gösterdikleri bulunmuştur. Bayan katılımcılar başta VOLKSWAGEN (VW), RENAULT ve PEUGEOT olmak üzere markaları tercih ederlerken, erkek katılımcılar ise başlıca TOFAŞ, RENAULT, FİAT ve FORD markalarını tercih etmektedirler. Düşük gelirli katılımcılar en fazla TOFAŞ ve RENAULT markalarını, orta gelir grubundakiler en fazla TOFAŞ, RENAULT ve FİAT ve FORD markalarını, üst gelir grubundakiler ise VW, TOYOTA, SKODA, OPEL, NİSSAN, HONDA ve CİTROEN markalarını tercih etmektedirleren_US
dc.description.abstractIt is intended to find out the existing brand loyalty to car brands and to predict the consumers' future brand preferences. Finally, the highest brand loyalty were found to AUDI, MERCEDES and OPEL. It is understood that VW, RENAULT, PEUGEOT are mostly preferred by females; TOFAŞ, RENAULT, FIAT and FORD are preferred by the males. While TOFAŞ and RENAULT are mostly preferred by low-incomers, TOFAŞ, RENAULT, FIAT and FORD are mostly preferred by the middle incomers and VOLKSWAGEN (VW), TOYOTA, SKODA, OPEL, NISSAN, HONDA and CITROEN are mostly preferred by the high incomersen_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofUluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.titleTÜKETİCİLERİN OTOMOBİL MARKALARINA YÖNELİK MARKA SADAKATLERİ VE TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAen_US
dc.title.alternativeAN ANALYSIS ON CONSUMERS' BRAND LOYALTY AND PREFERENCES TOWARDS CAR BRANDSen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentGümüşhane Üniversitesien_US
dc.identifier.volume11en_US
dc.identifier.issue26en_US
dc.identifier.startpage195en_US
dc.contributor.institutionauthor[Belirlenecek]
dc.identifier.endpage220en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster