Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTehci, Ali
dc.contributor.authorYıldız, Salih
dc.date.accessioned2021-11-09T19:55:58Z
dc.date.available2021-11-09T19:55:58Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn1306-6730
dc.identifier.issn1306-6293
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TXpnM09Ua3lNZz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/4693
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı siyasal pazarlama sosyal medya faktörünün seçmen davranışı ile ilişkisinde güven, sadakat ve elektronik ağızdan ağıza iletişimin yapısal bir model aracılığı ile incelenmesidir. Araştırma verileri sosyal medya kullanıcısı 540 kişiye uygulanan elektronik anket neticesinde elde edilmiştir. İstatistik paket programlarında veriler analiz edilmiş, hipotezler yapısal eşitlik modeli ile test edilmiştir. Araştırma neticesinde siyasal pazarlama sosyal medya faktörünün seçmen güveni, sadakati ve elektronik ağızdan ağıza iletişime, bu faktörlerin ise seçmen davranışına etki ettiği sonucuna ulaşılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to investigate trust, loyalty and electronic word of mouth communication in relation to political marketing social media factor on voter behavior through a structural model. The survey data was obtained on the basis of the electronic questionnaire applied to 540 social media users. The data was analyzed in statistical package programs, the hypotheses were tested with structural equation model. As a result of the research, it has been reached that the political marketing social media factor affect to voter trust, loyalty and electronic word of mouth communication and these factors affect voter behavior.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofEskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject[No Keywords]en_US
dc.titleSiyasal Pazarlama Sürecinde Sosyal Medya ve Elektronik Ağızdan Ağıza iletişime Yönelik Yapısal Bir Model Önerisien_US
dc.title.alternativeProposal of a Structural Model about Social Media and Electronic Word of Mouth Communication in Political Marketing Processen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.description.wospublicationidWOS:000514549900007en_US
dc.departmentGümüşhane Üniversitesien_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage95en_US
dc.contributor.institutionauthor[Belirlenecek]
dc.identifier.endpage118en_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster