Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇalışır, Gülsüm
dc.date.accessioned2014-09-18T13:21:29Z
dc.date.available2014-09-18T13:21:29Z
dc.date.issued2011-11-25
dc.identifier.citationİş modeli, inovasyon, yalın düşünce, yalın iş modeli inovasyonuen_US
dc.identifier.isbn978-605-4233-63-2
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/433
dc.description.abstractİş dünyasında yapılan akademik araştırmalar, işletmelerin kalıcılığı, sürdürülebilir büyümesi, rekabetçiliği ve daha yüksek katma değer elde etmesinde ar-ge ile birlikte inovasyonun rolünü ve etkisini ortaya koymaktadır. Müşteri sadakatinin giderek azaldığı, buna bağlı olarak marka etkisinin azaldığı bir küresel dönemde özellikle KOBİ’ler için inovasyon bir çıkış kapısı olarak görülmektedir. Diğer yandan farklılık yaratmak üzere ürün ve hizmet alanında yapılan inovasyon girişimleri hızlı kopyalama nedeniyle orta ve uzun dönemde etkili olamamaktadır. Özellikle iş modeli inovasyonuna yönelen işletmelerin bunu başarı ile uyguladıkları durumlarda performans kriterlerini sağladıkları gözlenmiştir. Bu çalışmada, KOBİ’ler için iş modeli inovasyonunun yalın düşünce felsefesi ışığında gerçekleştirilmesi ele alınmaktadır.en_US
dc.language.isotur
dc.publisherİSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİş modelien_US
dc.subjectinovasyonen_US
dc.subjectyalın düşünceen_US
dc.subjectyalın iş modeli inovasyonuen_US
dc.titleYALIN İŞ MODELİ İNOVASYONUen_US
dc.title.alternativeYALIN İŞ MODELİ İNOVASYONUen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.departmentFakülteler, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorÇalışır, Gülsüm


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster