Başlık için Turizm Rehberliği Bölümü Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 42, listelenen: 15-34
-
Hastanelerde Otel Konforunda Oda Tasarımı Beş Yıldızlı Otel Odasını Örnek Edinme
(2016)[Abstract Not Available] -
How does corporate social responsibility create customer loyalty? The role of corporate image
(Emerald Group Publishing Ltd, 2017)Purpose - This paper aims to investigate whether corporate image has a mediating effect on the influence of corporate social responsibility (CSR) on customer loyalty in independent hotels. Design/methodology/approach - ... -
Information and Communication Technologies in Travel, Tourism and Hospitality Industry: An Extensive Outlook, Bölüm adı:(SMART Tourism Issues, Challenges and Opportunities)
(Emerald Publishing, 2020)[Abstract Not Available] -
Kongre ve Etkinlik Yönetimi, Bölüm adı:(Türkiye’de Kongre ve Etkinlik Turizmi)
(Anadolu Üniversitesi, 2016)[Abstract Not Available] -
Otel İşletmelerinde Algılanan Örgütsel Destek ve Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişkide Psikolojik Sermayenin Aracılık Etkisinin İncelenmesi
(2019)Çalışma, algılanan örgütsel destek ile örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişkide psikolojik sermayenin aracı etkilerini belirlemek amacıyla Antalya’daki beş yıldızlı otel işletmelerinde çalışan işgörenler örnekleminde ... -
Otel İşletmelerinde Uygulanan Hizmet Hatası Telafi Stratejilerinin Hizmet Kalitesi Algısına Etkisi
(2019)Hizmet hatasının telafisi ve algılanan hizmet kalitesi oldukça ilişkili iki konudur. Literatüre göre, müşteriye sunulan hatalı hizmet sonrası otellerin hizmet hatasını telafi etmelerine yönelik tepkileri, müşteriye karşı ... -
Otelcilikte Yıldız sistemi ve Hizmet Kalitesi İlişkisi
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2017)[Abstract Not Available] -
The relationships between institutionalization and dual commitment: A study on hotel kitchen employees
(Varna University of Management, 2022)Long-termed continuance of employees in hotel enterprises, especially in kitchen department where standard production is of utmost importance, is critical for organizational success. At this point, how institutionalization, ... -
Review of Online Comments of Tourists Who Stayed In Halal Concept Hotels.
(Global Review of Research in Tourism, Hospitality and Leisure Management (GRRTHLM), 2019)[Abstract Not Available] -
SAĞLIK HİZMETLERİNDE HİZMET HATASI TELAFİ STRATEJİLERİ
(2015)Bu çalışmanın öncelikli amacı hizmet hatalarının telafisi stratejilerinin müşteri tatmini üzerindeki etkilerini araştırmaktır. Çalışmada; Giresun, Gümüşhane, Trabzon, Ordu, Rize ve Samsun'da bulunan aile hekimliği hizmeti ... -
Seyahat Acentacılığı ve Tur Operatörlüğü, Bölüm adı:(Tur Planlaması ve Yönetimi)
(2015)[Abstract Not Available] -
Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development
(CABİ, 2020)[Abstract Not Available] -
Sürdürülebilir Turizm Gelişimi ve Yaratıcı Turizm
(Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2019)Kültürel ve doğal kaynaklara bağlı olan turizm sektöründe kaynakların gelecek nesillerin ihtiyaçlarını dikkatte alarak kontrollü kullanımını ifade eden sürdürülebilirlik yaklaşımı son yıllarda üzerinde sıklıkla durulan ... -
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar, Bölüm adı:(Turizm Rehberliği Eğitim Sürecinde Uzmanlaşma: Gastrorehberlik)
(2018)[Abstract Not Available] -
Turizm Araştırmaları, Bölüm adı:(GASTRONOMİ TURİZMİ KAPSAMINDA VEGAN,VEJETARYEN, PESKETARYEN YÖRESEL YEMEKLERİ:DOĞU KARADENİZ ÖRNEĞİ)
(2019)[Abstract Not Available] -
Turizm Rehberliğinde Alan Uzmanlığı Önerisi: Sağlık Turizmi Rehberliği.
(TURED, 2018)[Abstract Not Available]