Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorCengiz, Ekrem
dc.contributor.authorAydın, Nagehan
dc.contributor.authorAydın, Nagehan
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/27
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=iTkOhwevEenJZ3onUvs52k4hE3HNlP2MFN7-ljKaOuhZVmCYp3RGUzppf-Ku_L_I
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/EkGoster?key=6ZtRe5rnHrr74rjfYBQv_kO-vUplmJ_EV1clU-2QIyPwCECsp1rXHPoXQdbTBcuM
dc.descriptionYÖK Tez No: 344598en_US
dc.description.abstractZaman ve mekan bağımlılığı olmaksızın dünyanın herhangi bir yerinden istenilen bilgiye ulaşma imkanı sağlayan, anlık ileti alışverişi yaparak karşılıklı etkileşim ve geri bildirimle iletişimi biçimlendiren internet, etkileşim ve paylaşım olanakları ile toplumun sosyal, kültürel, ticari pek çok alışkanlığını etkilemektedir. İnternet sayfası, günümüzde en yaygın kullanılan ve en ucuz olan iletişim aracıdır. Bu sayede işletmeler, dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar müşterileri ve internet kullanıcıları ile iletişimde bulunabilirler. Bunun yanı sıra, firmanın kurumsal yapısı, ilgi alanı ve de firma ürünleri hakkında detaylı bilgilere sahip olabilirler. Ayrıca müşteriler sitede bulanacak olan e-mail ya da formlar vasıtasıyla şirket ile kolaylıkla iletişim kurabilirler. İnternetten pazarlamayı etkin bir şekilde yapabilmek için web sitelerinin sahip olması gereken bazı özellikler olmalıdır. Bu özelliklerin müşteri beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda tespit edilmesi gerekir. Bu araştırmanın amacı müşteri odaklı bir yaklaşımla özelde kargo firmalarının web sitelerinin nasıl olması gerektiği sorusuna cevap bulmaktır. Tezin teorik içeriğinden oluşturulan anket, Gümüşhane Üniversitesi, Karadeniz Teknik Üniversitesi ve Recep Tayyip Üniversite?lerinde görev yapmakta olan akademisyenler üzerinde uygulanmış ve sonuçlar değerlendirilmiştir. Anahtar Kelimeler: Web Siteleri, Web Siteleri İçerikleri ve Kalitesi, Kargo Web Sitelerien_US
dc.description.abstractWithout dependence on time and space, allowing access to the desired information, shaping the communaciton by the exchange interaction and feedback by instant messaging, internet with its interaction and sharing facilites effects the social, cultural, commercial habits of the society.A Web page is currently the most widely used and the least expensive means of communication. In this way, enterprises, wherever they are in the world, may communicate with customers and internet users. In addition, they may have detailed information about the company's corporate structure, interest and firm products. Furthermore, customers may communicate with the company easily by e-mail or forms which take place in the site. To be able to make marketing through internet effectively. There must be some feautures that web sites should have. These feautures need to be determined in accordance with customes needs and expectations. This study aims to find an answer to the question of how the web sites of a private, customer oriented shipping company should be. The questionnaire, consisting of the theoretical content of the thesis, has been applied to the academics who are studying in Gümüşhane University, Karadeniz Technical University, and Recep Tayyip ERDOĞAN University and the results have been evaluated. Keywords: Web Sites, Contents and Quality of Web Sites, Cargo Web Sitesen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherGümüşhane Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectKaliteen_US
dc.subjectQualityen_US
dc.subjectKalite sistemien_US
dc.subjectQuality systemen_US
dc.subjectKargo acentelerien_US
dc.subjectCargo agentsen_US
dc.subjectKargo sektörüen_US
dc.subjectCargo sectoren_US
dc.subjectWeb sitelerien_US
dc.subjectWeb sitesen_US
dc.subjectWeb tabanlı uygulamalaren_US
dc.subjectWeb based applicationsen_US
dc.subjectİşletmeleren_US
dc.subjectBusinessesen_US
dc.subjectWeb Siteleri, Web Siteleri İçerikleri ve Kalitesi, Kargo Web Sitelerien_US
dc.subjectWeb Sites, Contents and Quality of Web Sites, Cargo Web Sitesen_US
dc.titleFirmaların web sitelerinde bulunması istenilen içerik ve kalite unsurları: Türkiye'de faaliyet gösteren kargo firmalarının web sitelerine dair bir çalışmaen_US
dc.title.alternativeThe content and quality elements that should be present in the web sites of companies: A study on web sites of cargo companies operating in Turkeyen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.contributor.institutionauthorAydın, Nagehan
dc.contributor.institutionauthorAydın, Nagehan
dc.identifier.endpage159en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster