Yazar "Akyüz, Ahmet Mutlu" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
-
ÇALIŞANLARIN DÖNÜŞÜMCÜ LİDERE YÖNELİK SADAKATLERİ İLE ÇALIŞANLARDAKİ EMPATİ DAVRANIŞININ BU SADAKAT ÜZERİNDEKİ OLASI ETKİLERİNİ BELİRLEMEYEYÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Akçay, Yeliz; Akyüz, Ahmet Mutlu (2014)Hızlı gelişmekte olan bilgi ve teknoloji üretimi tüm dünyada hızlı bir değişim yaşanmasına da yol açmaktadır. Yeni bir bilginin adeta en değerli ürün haline geldiği bu dönem, işletmeleri kendilerini sürekli yenilemeye ... -
ÇEVRİMİÇİ HAZIR GİYİM ÜRÜNLERİ TÜKETİMİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ: DOĞU KARADENİZ ÖRNEĞİ
Akyüz, Ahmet Mutlu (2014)Çalışmanın amacı, hizmet kalitesi üzerinden müşteri sadakatini ve müşteri tatminini etkileyen faktörlerin, çevrimiçi hazır giyim alışverişlerini yapan müşterilerden toplanan veriler aracılığıyla incelenmesi ve oluşturulan ... -
Exploring the Relationship between Ethical Leadership and Job Satisfaction with the Mediating Role of the Level of Loyalty to Supervisor
Okan, Tarhan; Akyüz, Ahmet Mutlu (2015)The purpose of this study was to examine the impact of ethical leadership behaviour on employees' both intrinsic and extrinsic job satisfaction and also to find out a possible mediator effect of loyalty to supervisor in ... -
GÜMÜŞHANE ÖRNEKLEMİNDE PESTİL VE KÖME MARKALARININ ALGISAL KONUMLARININ ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME ANALİZİ İLE BELİRLENMESİ
Akyüz, Ahmet Mutlu; Kara, Özlem (2016)Tüketicilerin satın alma karar süreçlerinde "marka algısı" ve "marka konumu" kavramları önemli bir yere sahiptir. Tüketiciler, farklı açılardan değerlendirmeleri sonucu oluşturdukları marka algıları ve zihinlerinde markaları ... -
İÇSEL PAZARLAMA TEMELİNDE İNSAN KAYNAKLARI UYGULAMALARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNE ETKİSİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Kaya, Sinem; Akyüz, Ahmet Mutlu (2015)İşletmelerin günümüzün rekabet koşullarında sürekliliği sağlayabilmeleri için öncelikle sahip oldukları insan kaynağını en etkili ve verimli şekilde kullanmaları gereklidir. Günümüzün değişen şartlarında işletmelerin, gerek ... -
THE MODERATOR EFFECT OF R&D EXPENSES ON THE RELATIONSHIP BETWEEN COMPANIES ADVERTISING EXPENSES AND MARKET VALUES
Akyüz, Ahmet Mutlu; Berberoğlu, Murat (2016)Bu çalışmada işletmelerin reklam giderleri ve piyasa değerleri arasındaki ilişki ve bu ilişkiye araştırma ve geliştirme (AR-Ge) giderlerinin moderatör etkisi ölçülmeye çalışılmıştır. Araştırma Borsa İstanbul'da 2007, 2008, ... -
OLUMSUZ DEĞERLENDİRİLME KORKUSU İLE ANİ-KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI İLİŞKİSİNDE YATAY BİREYSELLİK VE/VEYA NORMATİF UYUMLULUĞUN OLASI ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
Ani-kompulsif satın alma (ASA) şeklinde tanımlanan davranış, günümüzde tüm sosyal düzeydeki insanları etkilemektedir. Araştırmalar bu davranış ile psikiyatrik rahatsızlıklar arasında bir ilişki olduğunu göstermektedir. Bu ... -
A Structural Equation Model Test of Patient Satisfaction in the Health Service Organizations in Trabzon City
Akyüz, Ahmet Mutlu; Ayyıldız, Hasan (2012)Bu çalışmada, sağlık hizmetlerinde hasta memnuniyeti konusu çerçevesinde, Trabzon ilindeki sağlık kuruluşlarında hasta memnuniyetine etki ettiği düşünülen faktörler incelenmiş olup, konuyla ilgili tasarlanan hipotezler bir ... -
TÜKETİCİLERİN OTOMOBİL MARKALARINA YÖNELİK MARKA SADAKATLERİ VE TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Arıtan, Tolga; Akyüz, Ahmet Mutlu (2015)Çalışmada tüketicilerin otomobil markalarına olan marka sadakatlerinin tespit edilmesini ve tüketicilerin ileriki dönemlerdeki marka tercihlerinin öngörülmesi amaçlanmaktadır. Sonuçta, katılımcıların en yüksek marka ... -
Üniversite öğrencilerine yönelik mobbing uygulamalarının tespiti, olumsuz etkilerinin incelenmesi ve engellenmesine yönelik bir araştırma
Akyüz, Ahmet Mutlu (2015)Psikolojik şiddet, baskı, yıldırma, vb. anlamlara gelen mobbing her tür sektör ve işyerinin yanı sıra, üni- versitelerde öğrencilerin de maruz kaldıkları bir sorundur. Bu ç alışmada üniversite öğrencilerinin maruz kaldıkları ...