Konu "Ürün pazarlaması" için Tez Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Müşteri kişilik özellikleri ile sıfır km. otomobil tercih faktörleri arasındaki ilişkiler: TR90 bölgesi örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2020)Bu araştırmanın amacı bireylerin sıfır otomobil tercihinde önem verdikleri tercih faktörlerini belirlemek, otomobil tercih faktörleri önem düzeyleri ile kişilik faktörleri arasındaki ilişkileri tespit etmektir. Bu amaçla, ... -
Quality factors affecting customer satisfaction in accommodation enterprises: A practice on Gumushane University's students
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019)Günümüzde zor rekabet koşullarında faaliyetlerini sürdürmeye çalışan işletmeler, amaçlarına uygun geliştirdikleri politikalar ışığında bir yandan rakipleri karşısında ayakta kalmaya çalışırken aynı zamanda müşterilerini ...