Ara
Toplam kayıt 36, listelenen: 1-10
Halkla İlişkiler Mesleğinde Etik Anlayışı
(Çizgi Yayınevi, 2017)
[Abstract Not Available]
Turizm Rehberliği Üzerine Araştırmalar-Turizm Rehberliği Eğitim Sürecinde Uzmanlaşma –Gastrorehberlik
(DETAY YAYINCILIK, 2018)
[Abstract Not Available]
SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM KAVRAMI, TARİHSEL GELİŞİMİ VE GÖSTERGELER YOLUYLA İNCELENMESİ
(Deta Yayıncılık, 2019)
[Abstract Not Available]
Social Media Usage of Brands during the CoupAttempt: A Study on Twitter during July 15th 2016 in Turkey
(Megatrends and Media2018: Reality Media Bubbles, 2018)
[Abstract Not Available]
Sustainable Destination Branding and Marketing: Strategies for Tourism Development
(CABİ, 2020)
[Abstract Not Available]
Chingiz Aitmatov's grand narrative
(IGI Global, 2021)
Beyond political and cultural criticisms, grand narratives have the authority to disclose real facts. This authority is most effective in the field of culture. Grand narratives are the universal presentation of local ...
Cultural Heritage Tourism
(Peter Lang AG, 2021)
This book has been prepared by pursuing a scientic goal in the eld of tourism and hotel management in order to create a resource for the academicians and sector representatives who conduct studies on the subject. Within ...
TURİST REHBERLİĞİNDE UZMANLAŞMA-Özel İlgi Turlarından Özel Konulara, Bölüm adı:(Engelli Ziyaretçilere Yönelik Alanlarda Uzmanlaşma)
(Nobel Akademik, 2019)
[Abstract Not Available]
Güncel Turizm Eğilimleri, Bölüm adı:(KÜLTÜR TURİZMİNDE YENİ BİR YÖNELİM: YARATICI TURİZM
(Nobel Akademik, 2018)
[Abstract Not Available]
Güncel Turizm Eğilimleri, Bölüm adı:(TURİZMDE ALTERNATİF EĞİLİMLER)
(Nobel Akademik, 2018)
[Abstract Not Available]