Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Web sitelerinin pazarlanmasında estetik özelliklerin rolü: Online gazeteler üzerinde bir araştırma
(2010)
Müşteri tatmini, satın alma karar sürecinde önemli bir unsur olduğundan, işletmelerin devamının sağlanması için gereklidir. Ancak müşteriler ürün/hizmetlerin sadece fonksiyonel özellikleri ile tatmin olmaz. Ürün/hizmete ...
Tüketicilerin ürünlere olan ilgileniminin marka sadakati üzerindeki etkisi: Sembolik nitelikteki bir ürün grubu için İstanbul ili pilot çalışması
(2010)
Çalışmanın amacı, Tüketici İlgilenimi Profili Ölçeğinin Türkiye’de faktör yapısını sembolik nitelikteki bir ürün grubu için inceleyerek, ürün ilgileniminin marka sadakati üzerindeki etkisini araştırmaktır. Ölçeğin yapı ...
Elektronik pazarlamada müşteri sadakatinin geliştirilmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(2010)
E-sadakatin geliştirilmesinde kalite ve güven en önemli unsurlardır. Bu çalışmanın amacı, e-hizmet pazarlamasında kalite unsurlarını belirleyerek, e-hizmet kalitesinin etatmin ve e-güven aracı etkisiyle e-sadakat üzerindeki ...
Kulaktan kulağa iletişim: Alışveriş merkezi müşterileri üzerinde bir pilot çalışma
(2010)
Çalışmanın amacı “alışveriş atmosferinde algılanan olumlu ve olumsuz etkiler” ve “hizmet kalitesi” değişkenlerinin, “hizmetten sağlanan faydasal ve hedonik değer” ve “müşteri memnuniyeti” üzerindeki; değer ve memnuniyet ...
Hatay'ın Yanıbaşında Bir Krallık "Yamhad"
(2010-05)
Kuzey Suriye, çok eski zamanlardan beridir, verimli arazileri, iklim ve hava şartları, ticaret yollarının gidiş geliş güzergâhında bulunması sebebiyle, tüm Mezopotamya Devletleri’nin dikkatlerini üzerine çekmiş ve amansız ...
Kant’ta Özgürlük Fikri Ekseninde Amaçlar Krallığı
(2010)
Kant, Pratik Aklın Eleştirisi adlı metninde, pratik kullanılışındaki akıl için temel problemin, saf aklın kendi başına istemeyi belirlemeye yeterli olup olmadığı ile ilgili olduğunu ifade eder. Buna göre, saf akıl, hiçbir ...
Kaynak Avantajı Kuramı Üzerine Kavramsal Bir Bakış
(İşletme ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2010)
İşletmelerin bir yandan varlıklarını sürdürebilmeleri için kaynakları ile kendilerini finanse etmeleri diğer yandan tüketicilerin ihtiyaç ve beklentilerini düşünerek onlara en düşük maliyetle en yüksek değerde ürünler ve ...
Klasik Şâirde "Benlik" Psikolojisi
(Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi / The Journal of International Social Research, 2010)
San’atçı, yeni ve farklı olanı ses veya görüntü düzeyinde ortaya korken “benlik” duygusunun iniş ve çıkış larında mahsur kalabilmekte, sadece bir tercih etme eğilimi niteliğ indeki “irâde”sini kullanırken psikolojik ...
Orman Amenajman Modellerinin Sistem Analizi ve Nesne Tabanlı Tasarımı ve Programlanması
(Artvin Çoruh Üniversitesi, 2010)
Orman amenajman planlama sisteminin karmaşık olması, farklı planlama bileşenlerini içermesi, zamana ve mekana bağımlı olması, çok amaçlı olması ve sürekli yenileniyor (dinamik) olması plan Karar Destek Sistemlerinin (KDS) ...
Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler le Marka maj ’n n Marka De eri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örne i
(Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010-08)
Bu çal mada, tüketicilerin sat nalma davran lar nda etkili olan faktörlerin marka de eri bile enleri üzerindeki etkilerinin ve bu bile enler ile marka imaj n n marka de eri üzerindeki etkileri ve bu etkilerin yönlerinin ...