Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Factors Affecting Electronic Service Brand Equity
(IGI Global, 2013-11)
The purpose of this study is to determine the factors affecting electronic service brand equity and to investigate consumers’ perceptions of the electronic service brands they prefer. Additionally, the study, based on the ...
Kamu Ekonomisinde Etik Değerlerin Önemi
(Açılım Kitap, 2013-10)
[Abstract Not Available]
Pazarlama'da Etik
(AÇILIM KİTAP, 2013-10)
[Abstract Not Available]
MEDYA VE ETİK
(AÇILIM KİTAP, 2013-10)
Kitle iletişim araçları, yapıları gereği izlerkitleye iletiler iletmektedir. Bu iletiler, ulaştıkları kitlenin büyüklüğü, homojen olmayan yapısı ve kültürel değişkenlikler gibi unsurlardan dolayı etik tartışmalara neden ...
Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
(IGI Global, 2013-11)
As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of ...
Ahmed Ziyaüddin Gümüşhanevî’ye İsnâd Edilen Arap Dili ile İlgili Yazmalar
(Gümüşhane Üniversitesi Yayınları, 2013)
Her milletin kendine has tarihi ve kültürel bir mirası vardır. Sahip olduğumuz kültür mirasının en önemlilerinden biri de ecdâd yadigârı yazma eserlerdir. Yazma eserler yazılmış oldukları dönemlere ait mechul kalmış bir ...