Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
A Compilation of Researches on Media and Violence
(2015)
The fact violence which found place to itself in the regularity of daily life, despite it is an
undesired act model, is the expression of a situation unfortunately stil having its validity in
almost all communities ...
Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Kadın Girişimcilik: TEB KOBİ TV
(Aydın Adnan Menderes Üniversitesi İktisat Fakültesi Dergisi, 2017)
Toplumun en küçük birimi ailedir, ailenin en büyük yükünü taşıyan ise kadındır. Ne yazık ki toplumda yıllarca “öteki” olarak gölgede kalan kadın, zamanla kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmiştir. Toplumsal cinsiyetin ...
KOBİLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMA YOLUNDA ATILAN BİR ADIM SOSYAL SERMAYE
(2011-10-21)
Son yıllarda yoğun şekilde kullanılmaya başlayan “sosyal sermaye” kavramı, günümüzde sıklıkla ekonomi, sosyoloji ve politika bilimleri çerçevesinde tartışılmaktadır. Kavram, özellikle bireyler ve kurumlar arasında iletişim, ...
Çocukluk, Oyun Ve Kent: 80’li Yılların Gümüşhane’sinde Çocuk Olmak
(2018)
Çocukluk, insan hayatının en unutulmaz dönemlerinden birisindir. Yıllar geçse de kişinin hafızasından silinmeyen bu dönem her zaman özlemle hatırlanmaktadır. Çocuğun içinde bulunduğu fiziksel çevre sadece gelişim ve ...
BİLGİ TEKNOLOJİLERİNİN BİREY ÖZGÜRLÜĞÜNE ETKİSİ: MOBİL UYGULAMALAR ÖRNEĞİ
(2018)
Bilgi teknolojilerinin gelişimi ile birlikte dünya McLuhan’ın belirttiği gibi bir ‘küresel köy’ olmuştur. Bilgi teknolojilerinin gelişimi sayesinde hızlı, kolay haber alma ve ulaştırma gerçekleştirilmektedir. Bilgi ...
Dini Bayram Geleneklerinin Kişilerarası İletişime Yansımaları
(2018)
Türkiyede “Ramazan Bayramı” ve “Kurban Bayramı” olmak üzere iki dini bayram bulunmaktadır. Hicri takvime göre iki ay ara ile önce Ramazan Bayramı sonrasında da Kurban Bayramı kutlanmaktadır. Toplumu bir araya getirici görev ...
Diyalojik İletişim Teorisinin Temel İlkeleri Kapsamında E-Ticaret Şirketlerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
(2019)
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumlar da kendi varlıklarını hedef kitlelere tanıtmak ve hedef kitlelerini tanımak için interneti bir diyalog aracı olarak kullanmaya başlamıştır. Böylelikle diyalojik iletişimin de ...
Çocukların Ve Gençlerin Geleneksel Ve Yeni Medya Kullanımları Üzerine Bir Araştırma
(2018)
Günümüzde çoklu kullanım biçimi ile insan yaşamında yer bulan medya, özellikle çocuk ve gençleri etkisi altına almaktadır. Bu gruplar gündelik yaşamlarında cep telefonu, televizyon, tablet bilgisayar, internet ve bilgisayar ...