Erişim şekli için "info:eu-repo/semantics/openAccess" Fakülteler listeleme
Toplam kayıt 719, listelenen: 261-280
-
Gümüşhane İlinde Evde Bakım Talebi
(15. Ulusal Halk Sağlığı Kongresi, 2012-10-02)Araştırma kapsamında 4 000 hanede yaşayan toplam 15 561 kişiye ait veri elde edilmiştir. Araştırmaya katılanların %51,2'si erkek, %48,8'i kadın idi. Araştırma bölgesindeki toplumun %18,0’sının tanı konmuş herhangi bir ... -
Gümüşhane İlinin Somut Olmayan Kültürel Miras Değerlerinin Sürdürülebilir Turizm Çerçevesinde İncelenmesine Yönelik Nitel Bir Araştırma
(2018)Sürdürülebilir turizm kavramı, yerel kültürün korunması ve gelecek nesillere aktarılmasında stratejik bir öneme sahiptir. Yerel kültürün özgün niteliklerini bünyesinde barındıran ve yaşayan hafızasını oluştu- ran somut ... -
GÜMÜŞHANE İLİ SÜLEYMANİYE MAHALLESİNDEKİ TARİHİ YAPILARIN SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
(Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (ERZSOSDE), 2017-09-18)Sürdürülebilir turizm, turistik bölgelerin korunması, geliştirilmesi, tahribat unsurlarının ölçülmesi gibi konularda paydaşlara rehberlik eden bir yaklaşımdır. Bu çalışmanın amacı Gümüşhane ili Süleymaniye Bölgesi’ndeki ... -
Gümüşhane Merkez ve Merkeze Bağlı Bahçecik Köyü Su Kaynaklarının Radyoaktivitesinin Tayini
(2016)Bu araştırmada, Gümüşhane ili Bahçecik köyü yayla bölgesi, Gümüşhane merkez ve merkeze bağlı Bahçecik köyü şebeke sularının radyoaktivitesinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu çalışma, içme suyu olarak kullanılan kaynak ... -
Gümüşhane ve Civarındaki Güncel Deprem Aktivitesinin Bölgesel ve Zamana Bağlı Değişimleri: İstatistiksel Bir Değerlendirme
(2017)Bu çalışmada, Gümüşhane ve civarındaki deprem aktivitesinin bölgesel ve zamana bağlı değişimlerinin istatistiksel bir analizi yapılmış ve güncel deprem karakteristikleri tespit edilmeye çalışılmıştır. İstatistiksel analizler ... -
Gümüşhane'de sürdürülebilir turizm
(Gümüşhane Üniversitesi, 2019-12-10)Sürdürülebilir turizm kavramının tanımlanmasıyla birlikte destinasyonlarda planlanan turizm faaliyetlerinin iteliği ve tahribata neden olup olmadığı tartışılmaktadır. Ekonomik açıdan yerel ekonomi odaklı, sosyo-kültürel ... -
Gümüşhanevî Dergâhında İcâzetnâme Geleneği
(Gümüşhane Üniversitesi Yayınları, 2013)Gümüşhanevî Dergâhı’ndan verilen ilim icâzetnâmelerinde bir disiplin ve bütünlüğün olduğu anlaşılmaktadır. İcâzetnâmeler, Osmanlı medreselerinin karakteristik özelliğini yansıtmakta ve Osmanlı medreselerinde okutulan dersler ... -
Gümüşhane’nin Eko-Turizm Potansiyelinin Kavramsal Analizi ve Bu Potansiyelin Değerlendirilmesine Yönelik Öneriler
(2019)Gümüşhane ili, konum olarak Doğu Anadolu Bölgesi’nden Doğu Karadeniz Bölgesi’ne geçiş güzergâhında bulunmaktadır. Gümüşhane; coğrafi konumuna bağlı olarak sosyal, kültürel ve ekolojik çeşitliliğe sahip olması nedeniyle çok ... -
GÜN İÇERİSİNDEKİ GÜNEŞ IŞINIMININ KAPALI ORTAMLARDAKİ DOĞAL TAŞINIMLA ISI TRANSFERİ ÜZERİNE ETKİLERİNİN SAYISAL İNCELENMESİ
(Türk Tesisat Mühendisleri Derneği, 2008-05-12)İki boyutlu kapalı ortamlarda yaz ve kış sınır koşullarında, güneş ışınımından kaynaklanan doğal taşınımla ısı transferi sayısal olarak incelenmiştir. Işınım alan yüzey için zamana bağlı periyodik olarak değişen bir sıcaklık ... -
Güvenlik Kavramı Etrafındaki Tartışmalar ve Uluslararası Güvenliğin Dönüşümü
(KARADENGZ TEKNGK ÜNGVERSGTESG SOSYAL BGLGMLER ENSTGTÜSÜ SOSYAL BGLGMLER DERGGSG, 2013-10)Security is one of the main concepts of the international relations discipline. Thus, many studies have been carried out as of the establishment of this field. However, no agreed definition has been made on what the concept ... -
Gyroscopic precession control for maneuvering two-wheeled robot recoil stabilization
(WILEY, 2024)A two-wheeled robot has high maneuverability and can spin around with a high velocity but is prone to roll over under a recoil force. Because the wheels are only used to control the maneuver speed of the robot. However, a ... -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Amasya Yerel Gazeteleri Ve Sosyal Medya Hesaplarının Kullanımı Üzerine Bir Araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Teknolojinin Kullanımı: Ermenek Belediyesi Web Sitesinin Tematik İncelenmesi
(Palet Yayınları, 2018)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanılan Dil: TC Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Örneği
(Erciyes İletişim Dergisi, 2018)Bu çalışmada halkla ilişkiler faaliyetlerinde kullanılan dilin özellikleri ve unsurlarının ortaya konulması, bu dilin çeşitli yaklaşımlar açısından incelenmesi ve bu doğrultuda halkla ilişkiler faaliyetlerde kullanılan ... -
Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımı
(2015)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkilere Yenilikçi Bir Yaklaşım: Dijital İnovasyonlar.
(Halkla İlişkilere Yenilikçi Bir Yaklaşım: Dijital İnovasyonlar. S ÜNLÜ KURT, MC KURT AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology, 2017)Günümüzde dijital teknolojiler ve onların birer uzantısı olarak faaliyet gösteren dijital inovasyonlar yoluyla kurum ve kuruluşların örgüt yapıları, çalışma alanları ve işleyiş şekilleri yenilikçi bir doğrultuda değişim ... -
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI VE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2017)[Abstract Not Available] -
HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: ERMENEK BELEDİYESİ WEB SİTESİNİN TEMATİK İNCELENMESİ
(2018)Geçmişten günümüze değin bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, bir şekilde hayatımıza girmeyi başarmıştır. Bu teknoloji içerisinde web hizmeti de yer almaktadır. Günümüzde kullanılan web hizmeti, birçok ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM GEREKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2018)Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyo televizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısında onların düşüncelerini ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM ŞEKİLLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2018)Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyotelevizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısındaonların düşüncelerini ...