Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
TÜKETİM OLGUSUNUN GÜNDELİK HAYATINDAKİ YERİNİN TOPLUMSAL CİNSİYET AÇISINDAN ÇOCUK DERGİLERİNDE İNCELENMESİ
(2016)
Bu çalışmada son yıllarda Türkiye'de, ilköğretim sürecinde olan 7 ile 13 yaş aralığındaki çocuklara yönelik yayınlanan çocuk dergileri arasından yüksek tiraja sahip olan Winx ve Cartoon Network dergilerin, çocuklara toplumsal ...
SİYASAL PARTİLERİN BEŞERİ DEĞERLERE YAKLAŞIMI: TÜRKİYE’DEKİ SİYASAL PARTİLERE GENEL PERSPEKTİFTEN BİR BAKIŞ VE İNGİLTERE KARŞILAŞTIRMASI
(2016)
Demokratik siyasi hayatın vazgeçilmez unsurlarından birisi olan siyasi partilerin, toplum nezdinde içinde bulundukları ülkenin siyasasının belirlenmesinde önemli sorumlulukları bulunmaktadır. Siyasal partilerin bu ...
Medya Mensuplarının Hasta Hakları veUygulamalarına Bakış Açısı: Trabzon Örneği
(2016)
ÖZET Türkiye'de 2014 yılından beri devam eden hastane hasta hakları uygulamaları konusunda medya mensuplarının oluşmuş görüş, düşünce ve bakış açılarını ölçmek maksadıyla bu çalışma planlandı. Hasta haklarının yeni ve ...
MARKALARIN KRİZ DÖNEMLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI STRATEJİLERİ: GEZİ PARKI OLAYLARI SÜRECİNDE TWİTTER ÜZERİNE BİR İNCELEME
(2016)
Krizler içerisinde barındırdıkları bilinmeyenler ile etkiledikleri unsurların korkulu rüyalarıdır. Bu unsurların başında da ekonomik bir güç olmaları nedeniyle markalar gelmektedir. Markalar için kriz yönetimi hayati bir ...
Global Markaların Sosyal Medyada Gündem Belirlemesi: Markaların 2.0 Gündemi Üzerine Bir Araştırma
(2016)
Markaların milyonlarca dolar harcayarak gerçekleştirdikleri tüm iletişim çalışmalarının ana amacı tüketicilerin satın alma davranışlarını kendilerinden yana olacak şekilde değiştirmektir. Bunun için de onların gündemlerine ...
AFAD'IN KURUMSAL İTİBARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(2016)
Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler, İletişim ve Turizm Fakülteleri'nde okumakta olan öğrencilerin Afet ve Acil Durum Yönetim Başkanlığı'nın (AFAD) kurumsal itibarına yönelik algılarının ne yönde ...