Kurum Yazarı "Cengiz, Ekrem" Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed İçin Listeleme
-
AKADEMİSYENLERİN İŞ STRESİ İLE İŞ MOTİVASYONU İLİŞKİSİ
Aslan, Zeynep; Cengiz, Ekrem (2015)Modern çağda, örgütler insan odaklı çalışmanın önemi konusunda büyük bir gelişim göstermişlerdir. Çalışanların iş memnuniyeti iş performanslarına bu ise örgütün performansına yansımaktadır. Çalışanların başarıya ulaşmak ... -
Bankalarda ilişkisel bağ stratejilerinin müşteri sadakatine etkisi
Er, Bünyamin; Cengiz, Ekrem (2009)Bu araştırmada, banka sektöründe ilişkisel bağlar, müşteri değerleri ve müşteri sadakati arasındaki ilişkiler araştırılmıştır. Veriler, tesadüfî olmayan örnekleme metoduyla belirlenen 236 banka müşterisinden elde edilmiştir. ... -
Basic instruments in European Union urbanization policy
Cengiz, Ekrem (Peter Lang AG, 2020)[No abstract available] -
Bireylerin kredi kartlarını değiştirme tutumları
Cengiz, Ekrem (2009)Kredi kartları kağıt paranın yerini almaya aday günümüzün popüler ödeme araçlarıdır. Türkiye’de 1990’lardan sonra yaygın olarak kullanılmaya başlanmıştır. Bankalar da hızla gelişen kredi kartı pazarında söz sahibi olmak ... -
Ekonomik kriz dönemlerinde müşteri memnuniyeti ve proaktif pazarlama ilişkisi
Cengiz, Ekrem (2009)Ekonomik krizler firmaların performanslarını dolayısıyla da müşteri memnuniyetlerini etkileyen önemli iş dönemleridir. Her firma ekonomik krizden aynı oranda ve aynı şekilde etkilenmez. Bazı firmalar ekonomik krizleri ... -
Hekimlerin empatik özelliklerinin ölçümü ve bu ölçümlerin demografik değişkenlere göre değişimi
Teke, A. Kadir; Cengiz, Ekrem; Demir, Cesim (2010)Empati, bir kişinin kendini karşısındaki kişinin yerine koyarak, olaylara onun bakış açısı ile bakması, o kişinin duygu ve düşüncelerini doğru olarak anlaması ve bu durumu iletmesi sürecidir. Hekimlik mesleği gibi insanla ... -
Pazarlama hizmeti satın almada firma özelliklerinin etkisi
Cengiz, Ekrem (2010)Bu araştırma pazarlama hizmeti satın alma olasılığını etkileyen faktörleri probit regresyon analizini kullanarak irdelemektedir. Çalışmanın amacı gerek pazarlama hizmeti satın almaya niyetli gerekse pazarlama hizmeti veren ... -
Tüketicilerin Ürün Tercihinde Rol Oynayan Ürün Menşeinin, Marka, Fiyat ve Kalite Değişkenleri Açısından İncelenmesi
Cengiz, Ekrem (2009)Bu araştırmanın amacı müşterilerin satın alma tercihlerinde ürün menşeinin etkisini irdelemek, yerli ve ithal ürünlerin tercihinde rol oynayan faktörlerin önem derecesini karşılıklı kıyaslama yöntemiyle belirlemektir. Bu ...