Diyalojik İletişim Teorisinin Temel İlkeleri Kapsamında E-Ticaret Şirketlerinin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
View/ Open
Access
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/Date
2019Access
Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccesshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/Metadata
Show full item recordAbstract
Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumlar da kendi varlıklarını hedef kitlelere tanıtmak ve hedef kitlelerini tanımak için interneti bir diyalog aracı olarak kullanmaya başlamıştır. Böylelikle diyalojik iletişimin de temelleri atılmıştır. Buna göre artık kurumlar, hedef kitlesiyle web üzerinden ilişki kurmaya ve kurdukları ilişkiyi sürdürmeye yönelik stratejiler geliştirmeye başlamıştır. Bu anlamda kurumlar ve hedef kitleleri arasında kurulan ilişkinin sürdürülebilir olmasında web sitelerinin katkısının varlığından söz etmek mümkündür. Bu çalışmada e-ticaret şirketlerinin, internet sitelerini diyalojik iletişim odaklı kullanıp kullanmadıklarını tespit etmek amaçlanmıştır. Bunun yanı sıra e-ticaret internet sitelerinin diyalojik iletişim ilkelerinden hangilerini ağırlıklı olarak kullandıklarını ortaya çıkartmak hedeflenmiştir. Söz konusu bilgilere ulaşabilmek adına çalışmada nitel araştırma yöntemi olan içerik analizi tekniği kullanılmıştır.
Collections
The following license files are associated with this item: