Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇalışır, Gülsüm
dc.contributor.authorAKSOY, FATİH
dc.date.accessioned2019-12-25T12:03:54Z
dc.date.available2019-12-25T12:03:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12440/1921
dc.description.abstractGünümüzde neredeyse her birey akıllı telefon ve internet kullanıcı olmuştur. Dolayısıyla bireyler artık zamanlarının çoğunu internet ve cep telefonlarının sağladığı ortamlarda geçirmektedir. Bu ortamlardan biri de sosyal medya mecralarıdır. Sosyal medya aracılığıyla bireyler video, fotoğraf ve kendi oluşturdukları içerikleri paylaşabilmektedir. Bu özellikleri ile birlikte bireyler için çok cazip hale gelen sosyal medya, markalar için de cazip hale gelmiştir. Çünkü şirketlerin hedef kitlelerini yakından takip etmeleri ve varlıklarını onlara hissettirmeleri günümüz şartlarında neredeyse zorunlu hale gelmişt ir. Bu nedenle markalar halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama çalışmalarını sosyal medya üzerinden de yürütmek zorunda kalmıştır. Bu bağlamda şirketlerin bireylerin zihninde marka bilinirliğini daha fazla sağlayabilmeleri için bu ortamlara göre çalışmalar yapmaları söz konusu olmuştur. Bu çalışmada 2018 yılının Lovemark’larından biri olan ve 11 yıl boyunca sürekli Türkiye’nin Lovemarks’ı seçilen Arçelik inceleme kapsamına alınmıştır. Çalışmada Arçelik’in marka bilinirliği açısından sosyal medyayı nasıl kullandığını tespit etmek amaçlanmıştır. Adı geçen bu kurumsal firmanın Instagram hesabı temel alınarak bu çalışma gerçekleştirilmiştir. Marka bilinirliğinde rolü olduğu düşünülen marka kimliği, etkileşim, içerik ve satışa teşvik etme unsurları içerik analizi yöntemiyle incelenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/us/*
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectMarka Bilinirliğien_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectHedef Kitleen_US
dc.subjectLovemarken_US
dc.titleMARKA BİLİNİRLİĞİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: ARÇELİK ÖRNEĞİen_US
dc.typeotheren_US
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Yayınen_US
dc.department[Belirlenecek]en_US
dc.authorid0000-0003-3631-6819en_US
dc.contributor.institutionauthor[Belirlenecek]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States
Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 United States