Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş Örneği
Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessTarih
2015Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessÜst veri
Tüm öğe kaydını gösterÖzet
[Abstract Not Available]
Koleksiyonlar
İlgili Öğeler
Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.
-
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş Örneği
Çalışır, Gülsüm; Çalışır, Gülsüm (Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2015)[Abstract Not Available] -
İnsan kaynakları yönetimi uygulamalarının işletmelerin içsel pazarlama stratejilerine etkisi üzerine bir araştırma
Kaya, Sinem (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)İşletmelerin günümüzün rekabet koşullarında sürekliliği sağlayabilmeleri için öncelikle sahip oldukları insan kaynağını en etkili ve verimli şekilde kullanmaları gereklidir. Günümüzün değişen şartlarında işletmelerin, iç ... -
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları
Tehci, Ali (Gümüşhane Üniversitesi, 2014)Bu tez çalışmasının amacı, mağaza imajı boyutlarından fiyat, atmosfer, personel, uygunluk, ürün faktörlerinin müşteri tatmini ve müşteri sadakati üzerindeki etkileri ile müşteri tatmini ve müşteri sadakatinin ağızdan ağıza ...