Kurum Yazarı "[Belirlenecek]" Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Koleksiyonu İçin Listeleme
-
Çay İçme Kültürünün Kişilerarası İletişime Katkısı
Çay, dünyada olduğu kadar ülkemizde de en çok tüketilen içeceklerden birisi haline gelmiştir. Çayın vazgeçilmez olması, onun aynı zamanda sohbetlerin de ortağı olmasına bağlıdır. İki kişi bir araya geldiğinde bir çay ... -
From Past to Present Evolution of the Logos: Apples, Shell CocaCola Cases
Uncu, Gonca; Çalışır, Gülsüm (Turkish Studies - International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic-, 2019)[Abstract Not Available] -
Gender of Color: When Did Girls and BoysStart to Wear Pink and Blue?
Uncu, Gonca; Çalışır, Gülsüm (Peter Lang, 2018)[Abstract Not Available] -
GIDA SEKTÖRÜNDE ULUSAL ALANDA HİZMET VEREN MARKALARIN FACEBOOK PAYLAŞIMLARINA YÖNELİK TÜKETİCİLERDEN GELEN YORUMLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÇALIŞIR, GÜLSÜM; ÜNAL, ALEYNA MAKBULE (2019-12)Marka; müşterilere karşı ürün veya hizmetin kimlik, kişilik, imaj, güven gibi unsurların birlikte sunulmasıyla oluşmaktadır. “Marka olmak” tüketici zihninde adeta ete kemiğe bürünmek anlamına gelmektedir. Artan rekabet ... -
Halkla İlişkiler Aracı Olarak Teknolojinin Kullanımı: Ermenek Belediyesi Web Sitesinin Tematik İncelenmesi
Çalışır, Gülsüm; Türkal, İhsan; Ünal, Aleyna Makbule (Palet Yayınları, 2018)[Abstract Not Available] -
Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımı
Çalışır, Gülsüm; Çalışır, Gülsüm (2015)[Abstract Not Available] -
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI VE MARKA İTİBARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİ İLE İNCELENMESİ
Diker, Ersin; Koçyiğit, Murat (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2017)[Abstract Not Available] -
HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK TEKNOLOJİNİN KULLANIMI: ERMENEK BELEDİYESİ WEB SİTESİNİN TEMATİK İNCELENMESİ
Geçmişten günümüze değin bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, bir şekilde hayatımıza girmeyi başarmıştır. Bu teknoloji içerisinde web hizmeti de yer almaktadır. Günümüzde kullanılan web hizmeti, birçok ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM GEREKLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyo televizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısında onların düşüncelerini ... -
HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMASI OLARAK MARKALARIN SOSYAL MEDYAYI KULLANIM ŞEKİLLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Geçmişte insanlar ve markalar arasındaki iletişim süreci radyotelevizyon gibi geleneksel medya araçları ile yürütülmekteydi. Dinleyici veya izleyiciye yorum yapma hakkı sunmayan bu araçlar karşısındaonların düşüncelerini ... -
Instagram’da Kadın Vücudunun Sunum Şekli Üzerine Örnek Profiller Üzerinden Eleştirel Bir Bakış
Çalışır, Gülsüm; AYDOĞAN KILIÇ, TUĞÇE (2018)Günümüzde vaktimizin çoğunu geçirdiğimiz sosyal mecralar, hayatımızda önemli bir yere sahiptir. Sosyal medyada gördüğümüz görseller, videolar, mesajlar bizim hayata bakış açımızda değişimlere sebep olmaya başlamıştır. Bu ... -
İletişim Bağlamında Kent Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme
Teknolojik gelişmelerin hızla ivme kazanmasıyla birlikte günümüzde pek çok alandan tüketiciye ulaşmak mümkün hale gelmiştir. Tüketicilerin satın alma alışkanlıkları üzerinde etki yaratabilmek için her türlü mecranın kullanımı ... -
İletişim Bakış Açısından Yozgat Yöresi ‘Musa Türküsü’ Üzerine Bir Değerlendirme
İnsanların birbirini anlamasında kullanılan en etkili yollardan birisi iletişimdir. Bu yönüyle bakıldığında iletişimin, kişileri birbirine yakınlaştırdığından ve kişilerin aralarında bir bağ kurulmasına neden olduğundan ... -
İLETİŞİM BAKIŞ AÇISIYLA HAMAM KÜLTÜRÜ
Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
Kamu Kurumlarında Sosyal Medya Kullanımı: Kastamonu İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Örneği
Çalışır, Gülsüm; Aksoy, Fatih (Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)[Abstract Not Available] -
Kitle İletişim Araçlarının Kamuoyu Oluşumundaki Rolü Üzerine Bir Araştırma
Günümüzde dördüncü büyük güç olarak anılan kitle iletişim araçları, kısa sürede en geniş kitlelere ulaşabilmektedir. Bir konu, durum ya da olay hakkındaki bilgiyi kitle iletişim araçları ile mümkün olan en kısa sürede, en ... -
KULLANIMLAR VE DOYUMLAR YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA X KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI: WHATSAPP ÖRNEĞİ
ÇALIŞIR, GÜLSÜM; ÜNAL, ALEYNA MAKBULE (2019-12)İnsanlığın var oluşundan itibaren sürdürülen iletişimin temelinde istek ve gereksinimler yatmaktadır. İletişim ihtiyaçlarının giderilmesi noktasında insanların günümüz teknolojilerinde yaşanan gelişmelerden etkilendiği ... -
MARDİN’DE ‘SÖZDEN ÖTE’ BİR SANAT ETKİNLİĞİ: ‘ULUSLARARASI MARDİN BİENALİ’
Çalışır, Gülsüm; UNCU, GONCA (2018)Uygarlıklar coğrafyasının kalbinde kurulmuş olan Mardin, Mısır’dan Hindistan’a uzanan antik mirasın geldiği en uç noktada yer almaktadır. Bu antik miras, çağlar boyu şehri besleyen mitoloji, sanat, müzik, edebiyat ve din ... -
Mardı·n’de Bı·r Sanat Etkı·nlı·ği: Uluslararası Mardı·n Bı·enalı·
Uncu, Gonca; Çalışır, Gülsüm (Gece Kitaplığı, 2018)[Abstract Not Available] -
Marka Bağlamında Bir Turizm Destinasyonu Olarak Türkiye
TÜRKAL, İHSAN; Çalışır, Gülsüm (2018)Günümüz ekonomik koşullarında küresel rekabetin temel dinamiklerinden birini markalar oluşturmaktadır. Tüketicilerin satın alma tutum ve davranışlarında belirleyici bir rol oynadığı görülen markaların bu bakımdan ürün ve ...