ORCID "0000-0003-3631-6819" Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Koleksiyonu için listeleme
-
Instagram’da Kadın Vücudunun Sunum Şekli Üzerine Örnek Profiller Üzerinden Eleştirel Bir Bakış
Çalışır, Gülsüm; AYDOĞAN KILIÇ, TUĞÇE (2018)Günümüzde vaktimizin çoğunu geçirdiğimiz sosyal mecralar, hayatımızda önemli bir yere sahiptir. Sosyal medyada gördüğümüz görseller, videolar, mesajlar bizim hayata bakış açımızda değişimlere sebep olmaya başlamıştır. Bu ... -
İletişim Bakış Açısından Yozgat Yöresi ‘Musa Türküsü’ Üzerine Bir Değerlendirme
İnsanların birbirini anlamasında kullanılan en etkili yollardan birisi iletişimdir. Bu yönüyle bakıldığında iletişimin, kişileri birbirine yakınlaştırdığından ve kişilerin aralarında bir bağ kurulmasına neden olduğundan ... -
İletişim Bakış Açısıyla Hamam Kültürü
Çalışır, Gülsüm; Uncu, Gonca; Ünal, Aleyna Makbule (Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi e-gifder, 2019-09-15)Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
İletişim ve Halkla İlişkiler Bağlamında Girişimcilik Kadın Girişimcilik
Çalışır, Gülsüm (2015)[Abstract Not Available] -
İLETİŞİM BAKIŞ AÇISIYLA HAMAM KÜLTÜRÜ
Geçmişi Romalılara kadar dayansa da hamam kültürünün Osmanlı ile birlikte yaygınlık kazandığı ve kültürel bir miras olduğu bilinmektedir. Kültürümüzde temizliğin, şifanın, belki de hepsinden önce dinin bir özelliği olarak ... -
Kamu Kurumlarında Sosyal Medya Kullanımı: Kastamonu İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Örneği
Çalışır, Gülsüm; Aksoy, Fatih (Alınteri Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)[Abstract Not Available] -
Kitle İletişim Araçlarının Kamuoyu Oluşumundaki Rolü Üzerine Bir Araştırma
Günümüzde dördüncü büyük güç olarak anılan kitle iletişim araçları, kısa sürede en geniş kitlelere ulaşabilmektedir. Bir konu, durum ya da olay hakkındaki bilgiyi kitle iletişim araçları ile mümkün olan en kısa sürede, en ... -
KİŞİLERARASI İLETİŞİMDE KULLANILAN BİR ARAÇ OLARAK SOSYAL MEDYA GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Çalışır, Gülsüm (E-Journal of New World Sciences Academy - NWSA-Humanities, 2015)[Abstract Not Available] -
KOBİLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRMA YOLUNDA ATILAN BİR ADIM SOSYAL SERMAYE
Çalışır, Gülsüm; Banger, Gülcan (2011-10-21)Son yıllarda yoğun şekilde kullanılmaya başlayan “sosyal sermaye” kavramı, günümüzde sıklıkla ekonomi, sosyoloji ve politika bilimleri çerçevesinde tartışılmaktadır. Kavram, özellikle bireyler ve kurumlar arasında iletişim, ... -
KULLANIMLAR VE DOYUMLAR YAKLAŞIMI BAĞLAMINDA X KUŞAĞININ SOSYAL MEDYA KULLANIMI: WHATSAPP ÖRNEĞİ
ÇALIŞIR, GÜLSÜM; ÜNAL, ALEYNA MAKBULE (2019-12)İnsanlığın var oluşundan itibaren sürdürülen iletişimin temelinde istek ve gereksinimler yatmaktadır. İletişim ihtiyaçlarının giderilmesi noktasında insanların günümüz teknolojilerinde yaşanan gelişmelerden etkilendiği ... -
Kültürlerarası İletişim ve Beden Dili
Çalışır, Gülsüm (Eğitim Yayınevi, 2019)[Abstract Not Available] -
Kültürün Habercisi İzler: Elazığ Baskil İlçesine Dair Geleneksel İletişim Örnekleri
Çalışır, Gülsüm (2020-04-16)Çeşitli duygu, düşünce, bilgi paylaşımı gereksinimiyle insanları bir araya getiren iletişim, sürecinin devamlılığına katkı veren birtakım öğelerle ilişkilidir. Bunlardan biri olan kültür, toplumların yaşam şekillerine ... -
MARDİN’DE ‘SÖZDEN ÖTE’ BİR SANAT ETKİNLİĞİ: ‘ULUSLARARASI MARDİN BİENALİ’
Çalışır, Gülsüm; UNCU, GONCA (2018)Uygarlıklar coğrafyasının kalbinde kurulmuş olan Mardin, Mısır’dan Hindistan’a uzanan antik mirasın geldiği en uç noktada yer almaktadır. Bu antik miras, çağlar boyu şehri besleyen mitoloji, sanat, müzik, edebiyat ve din ... -
Mardı·n’de Bı·r Sanat Etkı·nlı·ği: Uluslararası Mardı·n Bı·enalı·
Uncu, Gonca; Çalışır, Gülsüm (Gece Kitaplığı, 2018)[Abstract Not Available] -
Marka Bağlamında Bir Turizm Destinasyonu Olarak Türkiye
TÜRKAL, İHSAN; Çalışır, Gülsüm (2018)Günümüz ekonomik koşullarında küresel rekabetin temel dinamiklerinden birini markalar oluşturmaktadır. Tüketicilerin satın alma tutum ve davranışlarında belirleyici bir rol oynadığı görülen markaların bu bakımdan ürün ve ... -
MARKA BİLİNİRLİĞİNDE SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: ARÇELİK ÖRNEĞİ
Çalışır, Gülsüm; AKSOY, FATİH (2018)Günümüzde neredeyse her birey akıllı telefon ve internet kullanıcı olmuştur. Dolayısıyla bireyler artık zamanlarının çoğunu internet ve cep telefonlarının sağladığı ortamlarda geçirmektedir. Bu ortamlardan biri de sosyal ... -
Marka Oluşturmada Televizyon Dizilerinin Rolü
Popüler kültür ürünü haline gelen televizyon dizileri, bir yandan modern hayatın yaşam biçimlerini temsil ederken, diğer yandan oluşturduğu karakterler ve işlediği konularla olması gerekeni göstermekte, topluma yaşam biçimi ... -
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş Örneği
Çalışır, Gülsüm (Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2015)[Abstract Not Available] -
Müşteri İlişkileri Yönetiminin Önemi Ve Etkisi Üzerine Bir Çalışma Eskişehir Sanayi Odası Atap A Ş Örneği
Çalışır, Gülsüm; Çalışır, Gülsüm (Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2015)[Abstract Not Available] -
A Research on Presentation of Violence in Social Media Opinions of Facebook Users
Çalışır, Gülsüm (Journal of Media Critiques, 2015)[Abstract Not Available]