Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
PAKİSTAN OMBUDSMANI: YAPISAL - KURUMSAL VE İŞLEVSEL YÖNLERİ
(2015)
Ombudsman, genel anlamıyla kamu yönetimine ait bir kavramdır ve hak ve yetki ihlaline uğrayan vatandaşların devlet kurumları karşısında savunuculuğunu ve koruyuculuğunu yapmaktadır. Ayrıca ombudsman, kamu yönetimi ve ...
Halkla İlişkiler Uygulaması Olarak Belediyelerde Sosyal Ağların Kullanımı
(2015)
Pek çok alanda olduğu gibi belediyelerde de halkla ilişkiler faaliyetleri adı altında sosyal ağlardan yararlanılmaktadır. Özellikle belediye başkanları, sahip oldukları sosyal ağ hesapları ile her gün hatta gün içersinde ...
Doğal afetlerin afetzedeler üzerine psikolojik etkileri: Trabzon ili örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2015)
Eski zamanlardan bu yana, doğal afetlerin afetzedelerde maddi kayıplara sebep olmasının yanında afetzedeleri ömür boyu etki altına alabilecek davranışsal tepkilerin oluşmasına sebep olabileceği bilinmektedir. Doğal afetlerin ...
KBRN için hazırlılık ve gönüllülük düzeyi belirleme çalışması: Gümüşhane ili örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2015)
Çok eski zamanlardan günümüze kadar Kitle İmha Silahı olarak kullanılan KBRN (Kimyasal, Biyolojik, Radyolojik ve Nükleer) ajanları; uzun süre devam eden savaşlarda; çok etkili rol oynaması ve silah teknolojisinin gelişmesi ...
Afet müdahale kurumu olarak hastane ve ambulans hizmet kalitesi ile hasta memnuniyet ilişkisi bir uygulama
(Gümüşhane Üniversitesi, 2015)
Sağlık sektörü değişen dünya ile birlikte devamlı olarak kendini yenilemektedir. Bu yenilenme ile birlikte hizmeti veren sağlık kuruluşlarının da kaliteyi artırması gerekmektedir. Sağlık hizmetlerinin doğrudan insan sağlığı ...
Afet bilinci ve kader ilişkisi: Gümüşhane örneği
(Gümüşhane Üniversitesi, 2015)
Afet; bir toplumu derinden sarsan, ciddi can ve mal kayıpları yaşatan doğal veya insan kaynaklı olaylardır. Ülkemizde meydana gelen çeşitli afetlerden dolayı içinde bulunduğumuz coğrafyada insanlar sürekli afet riski ...
OMBUDSMAN KAVRAMI VE SEÇİLMİŞ ÜLKELERDE OMBUDSMANLIK UYGULAMALARI: TEMEL YÖN, NİTELİK VE ÖZELLİKLER ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
(2015)
Ombudsman, kısaca vatandaşların kamu yönetimleri karşısında şikâyetlerini alan ve bu şikâyetleri inceleyen bir kamu kurumudur. Ombudsman, dünyada öncelikle İsveç’te uygulanmaya başlamıştır ve günümüzde dünyanın tüm kıtalarında ...