Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Firmaların web sitelerinde bulunması istenilen içerik ve kalite unsurları: Türkiye'de faaliyet gösteren kargo firmalarının web sitelerine dair bir çalışma
(Gümüşhane Üniversitesi, 2013)
Zaman ve mekan bağımlılığı olmaksızın dünyanın herhangi bir yerinden istenilen bilgiye ulaşma imkanı sağlayan, anlık ileti alışverişi yaparak karşılıklı etkileşim ve geri bildirimle iletişimi biçimlendiren internet, etkileşim ...
Kalite iyileştirme çalışmalarının müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakatine etkisi: Erzurum ilinde bir uygulama
(Gümüşhane Üniversitesi, 2013)
Günümüz işletmeleri, artan rekabet nedeniyle kalite iyileştirme çalışmalarına daha fazla önem vermek durumundadır. İşletmelerin, taleplerin sürekli değiştiği zorlu rekabet ortamına adapte olup ömürlerini devam ettirebilmeleri ...