Search
Now showing items 1-2 of 2
TV REKLAMLARININ KİŞİSEL KULLANIMININ TUTUM VE SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNE ETKİLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
(2015)
Bu çalışmanın amacı TV reklamlarının kişisel kullanımının (bilgi üretimi, sosyal rol ve haz/zevk) tutum ve satın alma kararları üzerindeki etkilerini araştırmaktır. Bu amaç doğrultusunda Atatürk üniversitesi, Gümüşhane ...
MÜŞTERİ SADAKATİ İLE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: ELEKTRONİK EŞYA SEK- TÖRÜNDE BİR UYGULAMA
(2015)
Bu çalışmada; müşteri sadakati ile ağızdan ağıza iletişimin satın alma davranışlarına etkilerinin yanında tüketicilerin demografik özelliklerinin de satın alma davranışları üzerinde anlamlı bir farklılığa neden olup ...