Search
Now showing items 1-3 of 3
Exploring the Relationship between Ethical Leadership and Job Satisfaction with the Mediating Role of the Level of Loyalty to Supervisor
(2015)
The purpose of this study was to examine the impact of ethical leadership behaviour on employees' both intrinsic and extrinsic job satisfaction and also to find out a possible mediator effect of loyalty to supervisor in ...
THE MODERATOR EFFECT OF R&D EXPENSES ON THE RELATIONSHIP BETWEEN COMPANIES ADVERTISING EXPENSES AND MARKET VALUES
(2016)
Bu çalışmada işletmelerin reklam giderleri ve piyasa değerleri arasındaki ilişki ve bu ilişkiye araştırma ve geliştirme (AR-Ge) giderlerinin moderatör etkisi ölçülmeye çalışılmıştır. Araştırma Borsa İstanbul'da 2007, 2008, ...
GÜMÜŞHANE ÖRNEKLEMİNDE PESTİL VE KÖME MARKALARININ ALGISAL KONUMLARININ ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME ANALİZİ İLE BELİRLENMESİ
(2016)
Tüketicilerin satın alma karar süreçlerinde "marka algısı" ve "marka konumu" kavramları önemli bir yere sahiptir. Tüketiciler, farklı açılardan değerlendirmeleri sonucu oluşturdukları marka algıları ve zihinlerinde markaları ...